Toon posts:

Vastlopertje... waar kan dat aan liggen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb hier een zelfgebouwde kast,
AMD Athlon 1000, 512 Mb SDRAM, HD WD 20 Giga, VGA kaart Nvidia TNT2, FDD, Coolermaster, keyboard logitech deluxe 104, mouse logitech Pilot Mouse, NIC COMPEX RE100TX/WOL en CD-RW/12xRW32xW40xR IDE int burn proof en Windows XP home.

Krijg hier steeds vastlopers in Word. Heel vreemd; computer klapt eruit, en reboot. Soms ook niet, en dan moet ik even aan/uit/aan doen voordat hij weer wakker wordt.

Waar kan dit aan liggen??? (weet dat het veel kan zijn, maar heb zelf geen enkel idee, alle onderdelen werkten nl. prima in een andere computer).

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 22:42
Moederbord? Type?

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

control panel -> system -> advanced -> startup and recovery settings en 'automatticly restart" uitzetten :)

Nu krijg je een BSOD :P

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Alleen maar in Word? Niet in spellen ofzo? Dan lijkt het op een softwareprobleem. Als je ook in andere programma's reboots etc krijgt zou ik eens een betere voeding proberen :)

• Jay9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-04-2025
Als het alleen in Word is en niet in b.v. Excel e.a. dan heb je een probleem met Word :o . Mijn ervaring is dat XP met sommige hardware nog wel es wat probs veroorzaakt. Bij microschoft kun je vaak beter ff wachten tot service pack X uit is. 98 rulez!

I need ammo!

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

Wolfje666

Shooter fanatic

Wat voor PSU heb je?

Zou het kunnen zijn dat je PSU te zwak is, heb zelf ook zoiets gehad en heb er een 350W ingedaan en nergens meer last van.

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Pagina: 1