Netwerk monitor

Pagina: 1
Acties:

• Vulpecula
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-08 21:00
Weet iemand of er een programma is waarmee ik kan zien wat op een andere computer is te zien. Zonder dat er op de andere computer een extra programma moet worden geinstalleerd.

Dus op een computer zet ik het programma. Die moet denk ik de netwerkkaart open zetten, zodat alle data van andere computers binnenkomt. Ik heb het programma " Network spy 2.0 al gedownload maar dan kun je niets zien van de andere pc. Alleen welke data hij verstuurd.

Kan iemand me helpen aan zo'n programma?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

programma's als pc-anywhere en netopschool... maar hoe dan ook zal je IETS op de andere pc moeten installeren

• chevy78
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2004
of illusion (werk op een school)
werkt ook erg leuk :)
wat je ook kan beruiken is vnc ( is gratis )

Verwijderd

Wil je het scherm echt kunnen zien dan zal je er niet aan ontkomen om een programma op die pc zelf te installeren (PC Anyware, VNC en allemaal andere proggies kunnen dat wel)Bij Windows XP zit een sorrt terminal service ingebakken waarmee je User assistanse kan uitvoeren, maar ook dat moet eerst op de PC aangezet worden.

En als je het puur hebt over het ruww netwerkverkeer dan weet ik niet welk progje je nodig hebt, misschien de Network Analyser van Fluke?