Toon posts:

Deze set kopen of niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het zit zo ik heb al een abonnement maar die eindigt pas in November ofzo... heb nu Telfort 360...

Ik bel erg veel en meestal zit ik RUIM over deze 360 heen... alleen probeer wel te minderen omdat het te duur voor me wordt...

Maar het probleem is nu dat mijnSiemens S35 echt gaar is... sinds die in de plee is gevallen doet die steeds maffer... Belsignaal is bijna onhoorbaar... Hij slikt mijn simcard vaak niet meer... of hij valt uit... whatever.

Nieuwe GSM los kopen is gewoon te duur... dus geen optie
NU hebben ze op GSM-WEB.nl een aanbieding.

Telfort Clarity 180, inc GPRS 1MB

1 Jaar
S45 Gratis
2 Maanden geen abonnements kosten
Geen aansluitkosten
3 maanden 15MB GPRS

of,

Telfort Clarity 360, inc GPRS 1MB

1 Jaar
S45 Gratis
2 Maanden geen abonnements kosten
Geen aansluitkosten
3 maanden 15MB GPRS
Gratis Speedsound Carkit

----------------------------

DIt doen? of weet iemand een betere oplossing? of andere aanbieding...

• Proggy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-03 10:15
BEN nemen!

GPRS goedkoper,
Beter ontvangst,
Goedkoper bellen (450 min per maand voor €50)

Leuke aanbiedinge en akties

Ben is tegenwoordig echt goed! Ben van KPN overgestapt en erg tevreden!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 april 2002 15:56 schreef Proggy het volgende:
BEN nemen!

GPRS goedkoper,
Beter ontvangst,
Goedkoper bellen (450 min per maand voor €50)

Leuke aanbiedinge en akties

Ben is tegenwoordig echt goed! Ben van KPN overgestapt en erg tevreden!
Ik had dus 3 jaar geleden BEn en het was zoooo waardeloos... weet je zeker dat je in de Randstad in ieder geval een goed bereik hebt??? en goede service etc...

Dutchtone wil ik in ieder geval nooit meer bij, KPN is te duur.... maaruh jij zegt 50 pleuro voor 450 minuten wel leuk en aardig maar houd er rekening mee dat ik dan 2 abonnement heb, dus op een abonnement van 50 Pleuro zit ik nou niet echt te wachten

En wat voor betere aanbieding heeft BEn dan?

Verwijderd

Ik had dus 3 jaar geleden BEn en het was zoooo waardeloos... weet je zeker dat je in de Randstad in ieder geval een goed bereik hebt??? en goede service etc...
Ik heb ook Ben. Ik woon in de randstad (in de bollenstreek) Ik heb vrijwel altijd goed bereik, service is ook goed! Ik hoorde ook dat Ben slecht was, maar in praktijk bevalt Ben mij prima! Doen dus!

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar het gaat erom dat de aanbieding die er nu is bij Telfort naar mijn inzicht ontzettend goedkoop is...

Mijn vraag is dus niet welke provider beter is... maar of iemand desnoods een betere aanbieding kent...

als ik perse een betere provider wil ga ik wel naar VodaFone ;)