Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
ik bedoel vbulletin forumsoftware
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Maare, ja dat kan prima hoor. Ik weet niet zeker of VB daar zelf een mogelijkheid voor heeft, maar het moet kinderspel zijn om dat even in PHP erbij te maken.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
ben overigens zelf een php-n00b
kun je me evt. via icq of msn laten weten als je wat meer weet ??
ben overigens morgenavond naar italie, ff Formule1, maar ik hoor het wel van je !
alvast bedankt !
Misschien kan iemand die zo'n install heeft draaien je beter helpen.
bekijk de source maar eens
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Dit topic is gesloten.
![]()