Ik heb sinds ik Windows XP draai een heel vaag probleem, af en toe als ik achter me pc zit, wordt soms me processor zomaar stressed zeg maar,
Ik ben dus bijvoorbeeld aan het lullen via MSN Messenger, en dan ineens wordt me processor zomaar fully stressed.
Meestal gebuert dit als ik aan het internetten ben. maar af en toe gebeurt het ook als ik gewoon niet ben ingebeld,
ja ik bel idd nog in met een modem, hier is nog steeds geen kabel beschikbaar
Ik heb een screenshot van de taskmanager gemaakt terwijl ie zo vaag doet, lukte nog net.
hij zegt zoals je ziet dat MSMSGS.exe (Messenger) alle proc. kracht trekt, het stomme is alleen dat zodra ik dat proces beindig, alles naar WINLOGON.exe gaat.
* FitNiX Screenshots:
hier trekt MSN alles

nadat ik MSN heb afgesloten gaat alle proc. kracht naar WINLOGON.EXE:

Zodra ik vervolgens de verbinding met het internet verbreek, duurt het ff en dan is alles weer normaal

zou het dan aan me modem liggen of zo? Dat die conflicten geeft met XP
Maar waarom doet ie het dan ook als ik niet ben ingebeld, (weliswaar veel minder)
Ik snap er echt gaan hol van

Op zich vind ik XP wel een redelijk fijn OS, maar dit werkt dus echt niet.
Ik draai Win XP Pro
en heb een Conexant 56K modem:

[edit]
Het is wel een conexant hoewel het plaatje anders doet vermoeden, XP herkende het modem zelf al, heb geen aparte drivers geinstalleerd.
[/edit]
Ik ben dus bijvoorbeeld aan het lullen via MSN Messenger, en dan ineens wordt me processor zomaar fully stressed.
Meestal gebuert dit als ik aan het internetten ben. maar af en toe gebeurt het ook als ik gewoon niet ben ingebeld,
ja ik bel idd nog in met een modem, hier is nog steeds geen kabel beschikbaar
Ik heb een screenshot van de taskmanager gemaakt terwijl ie zo vaag doet, lukte nog net.
hij zegt zoals je ziet dat MSMSGS.exe (Messenger) alle proc. kracht trekt, het stomme is alleen dat zodra ik dat proces beindig, alles naar WINLOGON.exe gaat.
* FitNiX Screenshots:
hier trekt MSN alles

nadat ik MSN heb afgesloten gaat alle proc. kracht naar WINLOGON.EXE:

Zodra ik vervolgens de verbinding met het internet verbreek, duurt het ff en dan is alles weer normaal
zou het dan aan me modem liggen of zo? Dat die conflicten geeft met XP
Maar waarom doet ie het dan ook als ik niet ben ingebeld, (weliswaar veel minder)
Ik snap er echt gaan hol van
Op zich vind ik XP wel een redelijk fijn OS, maar dit werkt dus echt niet.
Ik draai Win XP Pro
en heb een Conexant 56K modem:

[edit]
Het is wel een conexant hoewel het plaatje anders doet vermoeden, XP herkende het modem zelf al, heb geen aparte drivers geinstalleerd.
[/edit]