[SL45i] 3D shooter (in het klein)

Pagina: 1
Acties:

• Stylisimo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03 10:19
Ik zat net een beetje rond te kijken en zag ineens dit :

Een heuse 3d shooter en dan de bovenste link

voor op de siemens sl45i.

Ik ga hem vanavond even uitproberen.

so far alle midlets werken dus waarom deze niet.

>:)

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

erg cool :P

Maar raakt je batterij dan niet snel leeg :?

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Ik heb ook al geprobeerd om spelletjes op mijn sl45 te gooien,
maar ik krijg het niet voor elkaar :?,
mischien zijn er mensen die weten hoe het moet????

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 15:25 schreef geenkanshans het volgende:
Ik heb ook al geprobeerd om spelletjes op mijn sl45 te gooien,
maar ik krijg het niet voor elkaar :?,
mischien zijn er mensen die weten hoe het moet????
deze werkt alleen met sl45I

ik heb sinds gisteren de sl45,,, moet effe kijken of het mogelijk die te upgraden naar de sl45I

is het wel de moeite waard ?

• Stylisimo
het is heel simpel.

download de .jad en .jar file zet het netjes op je MMC in java/jam/games/.... (nog iets, nader te bepalen door gebruiker) als dit klaar is kan je in surf en fun in de map java een item vinden die het zelfde heet als de .jad en .jar files. dan deze runnen en HAVE FUN

Meer is er niet aan.

En SilentSnow : Ik heb echt geen idee, het zal denk ik wel batterij performance schelen. Maar ik ga het vanavond even testen.

I shall give a full report.

• Stylisimo
Ik heb hem geupgrade en heb er geen spijt van.

Maar als je telefoon net 2 dagen oud is dan zou ik het niet doen, dat zou jammer zijn want je verliest je garantie |:(

maar je moet het natuurlijk zelf weten.

Het kan ook gebeuren dat het flashen van de firmware mislukt en dan heb je helemaal niets meer aan je telefoon.

Je kan het ook door siemens zelf laten doen. Is 59.50 euro en je krijgt er een nieuwe sl45i casing bij (dat schilt).

Dan moet je het siemens kantoor in zoetemeer bellen, dit is de enigste plek in Nederland waar ze dit legaal doen.

Bepaal zelf.

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 15:35 schreef Dani2001 het volgende:
Ik heb hem geupgrade en heb er geen spijt van.

Maar als je telefoon net 2 dagen oud is dan zou ik het niet doen, dat zou jammer zijn want je verliest je garantie |:(

maar je moet het natuurlijk zelf weten.

Het kan ook gebeuren dat het flashen van de firmware mislukt en dan heb je helemaal niets meer aan je telefoon.

Je kan het ook door siemens zelf laten doen. Is 59.50 euro en je krijgt er een nieuwe sl45i casing bij (dat schilt).

Dan moet je het siemens kantoor in zoetemeer bellen, dit is de enigste plek in Nederland waar ze dit legaal doen.

Bepaal zelf.
is het wel de moeite waard? als ik dat mag vragen... wat voor nieuwe functie's kan ik verwachten ?

• Stylisimo
Eh :?

Er zijn niet veel nieuwe functies.

Het enigste is dat er nu java midlets op kunnen zodat je nu bv je POP3 mail kan ophalen, je allerlei spellen kan spelen.

en dat je ook zelf dingen kan schrijven ervoor (vind ik wel leuk, ik ben java programmeur).

Maar echt andere nieuwe functies zijn er niet.

• Stylisimo
Deze is ook best lachen is een boks spel. ziet er wat goedkoop uit maar wat wil je op een 26 mhz processor :P

Boxing game

Verwijderd

Wel cool hoor al die games... strax leuker wanneer je een 16bit kleurenschermpje hebt... ;)
Pagina: 1