Toon posts:

Zijn er goede reflexspellen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe aan een vechtsport (pencak silat) en wil graag mijn reactie vermogen verbeteren.
Daarom zoek ik reflex spellen of programmas.

Het mooist is een programma dat op willekeurige tijden geluiden geeft zodat ik mijn reflexen, weringen (Zonder muis of toetsenbord) kan trainen.

Het zou nog leuker zijn om de intervallen ongeveer te kunnen regelen zodat je niet langer dan een minuut moet wachten of dat het geluidssignaal om de 1honderste milli seconde gaat.
Het volume van het geluidstoon mag ook wisselen zodat je meer moet concentreren op lage (volume) geluiden.
Ook zal het handig zijn om het programma in te stellen 2 of 5 minuten te laten draaien en dan een eindsein geeft.

Weet iemand misschien anders hoe je het makkelijkst zoiets kan programmeren of heeft iemand al zo een programma of een leuke reflex spel zelf gemaakt.Of wil je zoiets maken laat het dan weten.

Verwijderd

gewoon quake 3 op het internet

Edit: vergeten et lezen gelijk topictitel beantwoord |:(

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:25
UT @ 200% speed, en dan met 4 point surround misschien ?

Edit: Niet precies wat jij bedoelt geloof ik, maar het is wel goed voor je reflexen ;)

There is no magic.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:33

Fuelke

Forza Ferrari

NFS II SE op een snel systeem met verkeer op "rush hour" is heel goed voor je reflexen. Bijna onmogelijk om geen enkele wagen te raken dan.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Op dinsdag 09 april 2002 15:15 schreef fungfufighter het volgende:
Ik doe aan een vechtsport (pencak silat) en wil graag mijn reactie vermogen verbeteren.
Stoer . . . waar doe je het ?? Ik heb het ook 2 jaar gedaan en wil het weer oppakken.

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 april 2002 15:38 schreef Muppet het volgende:

[..]

Stoer . . . waar doe je het ?? Ik heb het ook 2 jaar gedaan en wil het weer oppakken.
Ik train in Haarlem

Pencak Silat Poras Jokotole

site: http://clix.to/jokotole

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 16:09
Uhm ik denk dat je voor CS een flink reactie vermogen nodig hebt,

FPS in het algemeen denk ik wel.

Verwijderd

Ken je dat spel niet met een mes?

Dat moet je dan heel snel tussen je vingers heen en weer zetten.

Daar word je heel snel en heel scherp van >:)

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het is volgens mij heel simpel te programmeren, je kan neem steeds een willekeurige wachttijd (of beter: trek uit een normale verdeling) en laat een willekeurige toon horen. Omdat je bijna realtime wilt zal je misschien liever C++ nemen dan Java, maar waarschijnlijk zal het niets meer uitmaken met een beetje snelle bak.

Hoe je geluid wilt afspelen hangt van de programmeertaal af, het makkelijkst is een paar standaard wavjes te maken en die afspelen. Neem een paar toonhoogtes, en het volume kan je softwarematig instellen of ook hier apart wavjes voor nemen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Speel een spelletje gemaakt voor een 386 maar eens op een Pentium 4, dat geeft soms ook leuke resultaten.... (je wordt er in ieder geval heel erg snel van)

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Ik ken genoeg spellen waar je goede reflexen voor nodig hebt, en waar je ook een goede reflex van krijgt, maar dat soort spellen zijn er al genoeg genoemd...
Ik zou eigenlijk niet weten of een specifiek programma waar je op doelt bestaat. Je zou kunnen kijken of er bepaalde webcam-software bestaat die zoiets doet... Als je een snelle DV-Cam oid met een snelle verbinding op je PC aan sluit, zodat je genoeg fps hebt om dit soort bewegingen waar te nemen (heb je wel 100fps voor nodig ofzo denk ik), dan kan je daarmee dit soort trainingen doen... M'n broertje heeft bij een of andere lego-webcam wel dit soort software gekregen...

Specs

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

http://www.liquid.se/pong

als je alleen de bal kaatst, hab je wel verdomd goede reflexen nodig (eerst is het nog wel te doen, maar laat hem maar laat hem maar eens 15x kaatsten :) )

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• Stefan©
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-01 23:14

Stefan©

Toet toet

Op dinsdag 09 april 2002 16:16 schreef ocf81 het volgende:

als je alleen de bal kaatst, hab je wel verdomd goede reflexen nodig (eerst is het nog wel te doen, maar laat hem maar laat hem maar eens 15x kaatsten :) )
ook te vinden op http://www.yoki.org/pong

Verwijderd

Je reactievermogen verbeteren is een kwestie van twee zaken die je echt moet onderscheiden. Mentaal en lichamelijk. Mentaal houdt in feite in hoe snel je iets waar kan nemen met 1 van je zintuigen en er een reactie op kan bedenken. Dit is best te trainen met een computerspel, in feite met elke shooter (het helpt echt!).

Lichamelijke reactiesnelheid is puur fysiek trainen, hoe snel reageert je lichaam op de hierboven bedachte reactie. Met een programma zoals je voorstelt kan dat natuurlijk, beter is er gewoon op te trainen tijdens je Pencak Silat trainingen, ik heb ooit zelf een opstelling bedacht om het reactievermogen te trainen, 1tje die lijkt op het programma dat je voorstelt. Ook door te sparren kun je doen natuurlijk...veeeeel sparren is altijd aan te raden :)

Sensei Rudi

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-12-2025
-

[ Voor 100% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 12:50 ]

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01 16:30

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op dinsdag 09 april 2002 15:15 schreef fungfufighter het volgende:

Het mooist is een programma dat op willekeurige tijden geluiden geeft zodat ik mijn reflexen, weringen (Zonder muis of toetsenbord) kan trainen.

Het zou nog leuker zijn om de intervallen ongeveer te kunnen regelen zodat je niet langer dan een minuut moet wachten of dat het geluidssignaal om de 1honderste milli seconde gaat.
Het volume van het geluidstoon mag ook wisselen zodat je meer moet concentreren op lage (volume) geluiden.
Ook zal het handig zijn om het programma in te stellen 2 of 5 minuten te laten draaien en dan een eindsein geeft.

Weet iemand misschien anders hoe je het makkelijkst zoiets kan programmeren of heeft iemand al zo een programma of een leuke reflex spel zelf gemaakt.Of wil je zoiets maken laat het dan weten.
mmmmmm meer een p&w topic dan spielerij zou ik zeggen....
alhoewel daar gooien ze hem denk ik weer meteen dicht |:(

anyway ik zal ff kijken of mijn delphi cd nog boven water kan krijgen, dan zou dit in 10 minuten gemaakt moeten zijn.....

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

gewoon een goeie shooter gebruiken die je lekker snel kan zetten denk ik dat wel goed is

• Oxin|A
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08-2005

Oxin|A

hoi

ehm commander keen op een P4 :)

STUFU hl2

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 april 2002 19:34 schreef heuveltje het volgende:

[..]

mmmmmm meer een p&w topic dan spielerij zou ik zeggen....
alhoewel daar gooien ze hem denk ik weer meteen dicht |:(

anyway ik zal ff kijken of mijn delphi cd nog boven water kan krijgen, dan zou dit in 10 minuten gemaakt moeten zijn.....
Als je dat zou kunnen doen, dan wil ik het graag testen.
Dat zou ik erg tof van je vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 april 2002 16:15 schreef Masterdam het volgende:
Ik ken genoeg spellen waar je goede reflexen voor nodig hebt, en waar je ook een goede reflex van krijgt, maar dat soort spellen zijn er al genoeg genoemd...
Ik zou eigenlijk niet weten of een specifiek programma waar je op doelt bestaat. Je zou kunnen kijken of er bepaalde webcam-software bestaat die zoiets doet... Als je een snelle DV-Cam oid met een snelle verbinding op je PC aan sluit, zodat je genoeg fps hebt om dit soort bewegingen waar te nemen (heb je wel 100fps voor nodig ofzo denk ik), dan kan je daarmee dit soort trainingen doen... M'n broertje heeft bij een of andere lego-webcam wel dit soort software gekregen...
Ik heb toevallig ook een lego-webcam(van lego mindstorms) maar wat dan????

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 15:48 schreef fungfufighter het volgende:
hmm lekker, met knoflooksaus.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01 16:30

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op dinsdag 09 april 2002 20:47 schreef fungfufighter het volgende:

[..]

Als je dat zou kunnen doen, dan wil ik het graag testen.
Dat zou ik erg tof van je vinden.
er zit momenteel ff een iritant na piepje in :( :? |:(
alleen moet ik zo weg, dus zal ik er morgenvroeg in de trein wel uitknikkeren, verwacht morgen wel ergens online te zetten......

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

w00t dit spel is echt onmogelijk om te winnen van de computer :9 Wel leuk spel >:)

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 22:35 schreef Dark_Insaniac het volgende:

[..]

w00t dit spel is echt onmogelijk om te winnen van de computer :9 Wel leuk spel >:)
Ik heb al een keer gewonnen :9 8-) tenminste, dacht ik :)

maar dat was alleen maar geluk :7

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

[..]

Ik train in Haarlem

Ik heb in Santpoort-Noord getraind

Peguruan Silat National Perisai Putih (of zoiets hehe)

Haarlem is in principe niet zo ver, ik kom er wel een keer kijken. Grote zaal/groep ?? Hoevaak per week ??
Op dinsdag 09 april 2002 20:52 schreef Dr.DK het volgende:

[..]

hmm lekker, met knoflooksaus.
Afgezaagde opmerking die ook nooit wordt gemaakt zeg |:(

There is no art to find the minds construction in the face

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 10:20

Glorificationer426

come we hero rush yes?

sodetering hee, die computer is vet goed :D, wel cool spelletje, je blijft het doen.

btw, Medal of Honaor allied assault online wordt je ook aardig hyper van, na tien minuten in een rustig veld zit je echt zo van: hee een mannetje RATÂTATATATATATATATAATATATATATA, oh fuck het was een teammate :D

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

• Fuelke
  • Laatst online: 22:33

Fuelke

Forza Ferrari

Ik train in Haarlem

Hmm, er is een boek waarin een van de personages dit ook uitoefent. Als ik het me niet vergis is het de Net Force reeks van Tom Clancy, best wel interessant :)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 08:46
Pencak Silat ?

Heb ik vroeger ook 5 jaar lang gedaan. Helaas ging die Toko falliet :'(

Nu hoor ik dat ze hier (in helmond) weer beignnen met een vereniging.. als dat zo is ben ik er zeker als een van de eerst bij!

I want to live forever, so far.. so good.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Leuk spel dat online pong..

tis jammer dat 'the computer won' nu staat ingebrand op m'n monitor :D

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01 15:02

handige_harrie

Kill Bill Vol.1