marmitek gigavideo 2.4 GH

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• wigwam
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik heb dus een draadloze marmitek gigavideo 2.4 GH set gekocht(kan je van je pc naar een normale tv draadloos een verbinding maken)En dacht even lekker draadloos dvd's te kunnen gaan kijken.Mis dus op het moment dat ik windows XP installeer dan krijg ik alleen maar zwart beeld.Als ik vervolgens windows 2000 installeer werkt het wel gewoon.Heeft iemand dit vaker gehad.Ben ik soms wat vergeten
Alvast bedankt.

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Driver van je videokaart? Moet je hem niet instellen zodat het beeld ook via de TV-Out gaat? :?

• wigwam
je bedoelt bij beeldscherm eigenschappen heb ik ook gedaan.Op het moment dat ik zeg tegen windows schakel 2de monitor in dan wordt mijn televisie zwart.Op het moment dat ik hem weer uitschakel die 2de monitor dan krijg ik sneeuw te zien :)

In windows 2000 doet ik het precies hetzelfde en daar werkt het wel goed.Maar ik wil windows XP draaien :)

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:57
Heeft volgens mij weinig te maken met die Marmitek Gigavideo. Eerder iets met de drivers van je videokaart. Download anders TVTool om de tv-out te enabelen.

• Morre
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-07-2025
Is die kwaliteit trouwens wel goed of is via een kabel velen maler beter?!

• wigwam
heb de standaard windows 2000 drivers geinstalleerd dat loste het probleem op.Als je de XP drivers installeer werkt het niet,Als je de windows 2000 drivers voor de videokaart installeer werkt het weer super thnx allemaal

• wigwam
kwaliteit is wel redelijk vind ik zelf

Verwijderd

is er ook een vga aansluiting op de zender, of moet je een tv out hebben?

• wigwam
tv out moet je hebben zit geen vga aansluiting op

Verwijderd

en wat is de maximale afstand, heb je dat al uitgeprobeert?

Verwijderd

Ik heb XP en loopt als trein (Marmitek en Matrox):

let op:
* monitor op 2e poort, tv op 1e poort
* ik heb Clone niet in gebruik, alleen DVD max
* refreshrates: niet alles werkt: als ik op mijn Monitor (dus niet tv) 1280*1024 heb draaien met 85HZ -> geen beeld op tv, met 75 HZ en zelfde settings werkt alles perfect.

Ligt niet aan marmitek, maar je tv kan niet alle signalen aan, en die vangt ze dus niet op.

s

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-03 09:52
Hoi Sokki

Welkom op GoT

Bij elke post staat een datum. Houdt even rekening met die datum, wanneer je reageert.

Topics van meer dan een maand oud, mog je best in reageren. Maar doe dat bij voorkeur alleen als je ECHT iets toe te voegen hebt.

En niet zoals nu, twee topics over marmitek omhoogschoppen door een stukje uit hun faq te kwooten

Dank :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.