Varför måste vi bo i fucking jävla kuk-åmål!?
Verwijderd
nu wordt ik ff noisgierig 
waarom wil je dat op deze manier doen...
en wat bedoel je met masterpw ?? je kan hooguit 2 pw's instellen, de user en de supervisor
als het jouw laptop is, weet je het password toch ook wel...
waarom wil je dat op deze manier doen...
en wat bedoel je met masterpw ?? je kan hooguit 2 pw's instellen, de user en de supervisor
als het jouw laptop is, weet je het password toch ook wel...
Meestal zie je de bios wel zitten vooral op mobo's zit er meestal wel een stickertje op met iets lijkt me...
Verwijderd
www.matrix-bios.nl
Mischien kan dit je helpen, mocht het niet zo zijn kun je er idd geval een hoop info vandaan halen
Mischien kan dit je helpen, mocht het niet zo zijn kun je er idd geval een hoop info vandaan halen
Master pw, userpw komt allemaal op zelfde neer,
je worden allemaal opgeslagen in een eeprom waarschijnlijk een 24c02 (2Kbit). Dit is dus niet de bios.
Degene waarvoor ik bezig ben zei dat ie gekocht heeft zonder password, dan weten jullie denk al waar die vandaan komt
je worden allemaal opgeslagen in een eeprom waarschijnlijk een 24c02 (2Kbit). Dit is dus niet de bios.
Degene waarvoor ik bezig ben zei dat ie gekocht heeft zonder password, dan weten jullie denk al waar die vandaan komt
Leuk een heler....
En door hem te helpen ben je medeplichtig en dus ook strafbaar...
Ik kots op mensen die gestolen spullen kopen....
En door hem te helpen ben je medeplichtig en dus ook strafbaar...
Ik kots op mensen die gestolen spullen kopen....
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Verwijderd
Als je het jumpertje niet vind is het altijd gemakelijk om gewoon de batterij er even uit te nemen!!
een eeprom onthoud zijn data minstens 10 jaar zonder spanning, dus de batterij eruit halen helpt niet
de enige manier is hem te vinden en dan te wissen
met een eeprom programmer
Verwijderd
waarom vergeet mijn bios dan zijn instellingen als het batterijtje leeg is?????????Op dinsdag 09 april 2002 15:51 schreef realsoft het volgende:
een eeprom onthoud zijn data minstens 10 jaar zonder spanning, dus de batterij eruit halen helpt niet
Er moet een jumper in zitten, waarschijnlijk aan de onderkant, daar zit waarschijnlijk een klepje die je kunt openschroeven kun je er tegelijkertijd wat geheugen bij plaatsen. en anders gewoon de batt eruit zal even kijken of ik er iets over kan vinden
Heb je ooit van google gehoord?
Of de uitstekende service van DELL?
Kijk voor de grap eens op de DELL-internetsite... en zie welke wonderbaarlijke oplossingen je tegen kan komen
Had je ook zelf kunnen bedenken...
Kijk hier maar eens.... ik denk dat je hier de volledige oplossing en meer kan vinden.
Of de uitstekende service van DELL?
Kijk voor de grap eens op de DELL-internetsite... en zie welke wonderbaarlijke oplossingen je tegen kan komen
Had je ook zelf kunnen bedenken...
Kijk hier maar eens.... ik denk dat je hier de volledige oplossing en meer kan vinden.
edit:
Ik trek mijn woorden terug...
Op zich zou ik de site wel even rondsnuffelen... dat wel, maar ze lijken meer te hebben dan ze in werkelijkheid online hebben
Ik trek mijn woorden terug...
Op zich zou ik de site wel even rondsnuffelen... dat wel, maar ze lijken meer te hebben dan ze in werkelijkheid online hebben
Yeah, fijn gestolen goederen! Daar doen wij nie aan mee hoor
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()