Indiana Jones en de Fate of Atlantis

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

Topicstarter
(overleden)
Hehe eindelijk naar ongeveer 5 jaar ben ik verder gekomen met dat spel. Ik heb gewoon 5 jaar vast gezeten bij die stomme tempel, ik kwam er maar niet in...
Gister voor de 1000X weer opnieuw begonnen met het spel en toen lukte het me wel, eerst met Sherman praten en dan zeggen de je de titel niet weet, titel aan die stomme papegaai vragen en weer terug naar Sherman, het was zo simpel...

Kan ik eindelijk verder...
En ja ik heb wel gehoord van walkthroughs, maar die weiger ik te gebruiken!

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

Major Carnage

waki miko Reimu

hehe :)
Fate of Atlantis.. *zucht* nostalgie :)

was een van de weinige adventures die ik leuk vond

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

• Damien_psi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03-2022
Ja lucasarts schopt kont wat dat betreft.

"For every task, There's a perfect tool." - Jihl Nabaat, FFXIII

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Er is toch ook een deel 2 in de maak, alleen dat wordt dan niet door lucasarts zelf gemaakt, maar door fans.
lijkt mij wel enorm cool, :), deel 1 was namelijk errug leuk

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:08

Theeboon

theebonen bestaan!

yeah er komt ook een DOTT 2

die ziet er superrgoed uit, ook door fans gemaakt.

"I sit in my room and imagine the future."

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-02 10:03
LoekieLeeuw: als je nu al problemen hebt ondervonden dan kan het nog wel 20 duren voordat je de game hebt uitgespeeld ;)

Overigens is FoA wel lastige adventure, ben er zelf (lange tijd geleden) ook lang mee bezig geweest.
Over deel 2; ik meen gelezen te hebben dat LucasArts verboden heeft dat anderen dit mogen doen... :(

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-02 18:24

Bergie

Lekker belangrijk...

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>yeah er komt ook een DOTT 2[/quote]Hoera!!!!!!!!!!!!!! Echt wel kikke. Ik vind DOTT nog steeds een van de beste adventures ooit! Ik heb 'em laatst zelfs nog weer opnieuw uitgespeeld, die stemmetjes zijn gewoon zo goed!

Yamaha MT-09

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Nou en die stemmen uit Sam&Max dan.
Vooral die kat voor het kantoor van hun.
Geweldig.
Weet iemand ook een URL van DOTT2 of is het bullshit.

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Damn, ik denk dat ik maar weer es naar die cd ga zoeken:) was echt een goede adventure heb hem toen ik klein was al een keer uit gespeeld.

• TheGrimReaper
  • Niet online

TheGrimReaper

zeg maar gewoon Tom :)

Waarom zijn er nu toch zo weinig goede adventures ?????
Aan de first person dingen geloof ik wel. Is ook luek maar laat de helft maar een adventures maken

= TheGrimReaper op tweakers

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Marc H

- - Is wakker - -

Ja Fate of A. was erg leuk, zou heb best nog eens willen spelen. Alleen erg jammer dat hij op snelle machines niet meer draait.

Was even aan het kijken of lucasarts nog een patch had om geluid aan het werk te krijgen, zie ik deze poll op de lucasarts website staan:

Which of these is your favorite Indiana Jones game?

- Indiana Jones and the Infernal Machine (33%)
- Indiana Jones and the Fate of Atlantis (55%)
- Indiana Jones and the Last Crusade (12%)

* Marc H H H heeft ze allemaal uitgespeeld:)

Update: :):):) Met de patch draait hij nu wel op mijn C566+Live! VE met geluid :):):)

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

• Hyperbird
  • Niet online
vaag, op mijn cell5 met sb live werkt ie wel goed zonder patch, alles incl geluid werkt, heb vanmorgen weer een uurtje gespeeld maar kan niet meer verder komen:( Ik zit nu dat in van die Sternhard in de tempel mag en dus iets moet vinden om met Costa te ruilen geloof ik.

Ik weet het allemaal niet zo goed meer, hab hem uitgespeeld toen ik klein was.

• Theeboon

Theeboon

theebonen bestaan!

ohnee geen DOTT2 maar Zak McKracken 2
De makers daarvan hebben nog geen brief gekregen.. waarschijnlijk omdat Zak geen lopende serie is bij LucasArts.
sorry! :)

Men is ook bezig aan een door Quest For Glory-serie geinspireerde game: <a href="http://www.hero6.com">Hero6 - The Rite of Passage</a>

Fate of Atlantis 2 is <a href="http://indyproject.indy3d.net/">hier</a> te vinden.
Zak McKracken 2 is <a href="http://zak2.adventuregamer.com/">hier</a> te vinden.

• Hyperbird
  • Niet online

Verwijderd

als je DOTT leuk vond, let dan eens op STUPID INVADERS

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Topicstarter
(overleden)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 september 2000 19:36 schreef Albinoraptor het volgende:
Nou en die stemmen uit Sam&Max dan.
Vooral die kat voor het kantoor van hun.
Geweldig.[/quote]Stemmen??? Ik heb alleen maar tekst! Alleen bij het intro filmpie heb ik een paar bliebjes enzo maar ik hoor niemand praten...
Hoe kun je het geluid aanzetten??

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Topicstarter
(overleden)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 september 2000 14:40 schreef Hyperbird het volgende:
vaag, op mijn cell5 met sb live werkt ie wel goed zonder patch, alles incl geluid werkt, heb vanmorgen weer een uurtje gespeeld maar kan niet meer verder komen:( Ik zit nu dat in van die Sternhard in de tempel mag en dus iets moet vinden om met Costa te ruilen geloof ik.

Ik weet het allemaal niet zo goed meer, hab hem uitgespeeld toen ik klein was.[/quote]ha dat punt ben ik net voorbij :P Als ik je met dat stukje verder moet helpen reply me dan maar... :P

• Hyperbird
  • Niet online
hehe, vertel maar maar niet te veel:P

• Theeboon

Theeboon

theebonen bestaan!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Stemmen??? Ik heb alleen maar tekst! Alleen bij het intro filmpie heb ik een paar bliebjes enzo maar ik hoor niemand praten...
Hoe kun je het geluid aanzetten??[/quote]Hmmz dan heb jij zeker de disketteversie?

Of je moet je SB settings veranderen.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:57
Ik heb deze allemaal uitgespeeld:

Monkey Island (was nog in EGA)
Monkey Island II
Fate of Atlantis
The hand of Fate
Day of the Tentacle

De rest ben ik in het spel ermee gekapt.

• Theeboon

Theeboon

theebonen bestaan!

Welke hoort niet in Mastermind's rijtje thuis :P

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Topicstarter
(overleden)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 september 2000 20:53 schreef Hyperbird het volgende:
hehe, vertel maar maar niet te veel:P[/quote]Oke een klein beetje... :P

Je moet eerst ervoor zorgen dat die sternhard aan de praat wordt gehouden door Sofie (? - die vrouw die je bij je hebt :P)
Dan moet je de olie van de lamp op de muur smeren bij al die rare vormen. Als het goed is dan kun je daarna een hele plak van de muur afhalen in vorm van een slang ofzo en die moet je dan weer gebruiken op dat ding naast de uitgang... Zo nu kun je zelf wel eerst weer verder... Suc6!

• Hyperbird
  • Niet online
ok thnx:P

• Gman
  • Laatst online: 06-01 12:02
Zucht...
* Gman aka Georgio krijgt een nostalgisch gevoel :)

DOTT 1 heb ik nog tekoop :) 20,- ofzo ;)

En die Tempel was idd erg klote! :(
Da's niet echt leuk gedaan.

Ik vraag me af of ik 'm nou wel of niet uitgespeeld hebt.
IIG gebruikte ik (wist er niet van) toen nog geen Walkthroughs.

• Hyperbird
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dan moet je de olie van de lamp op de muur smeren bij al die rare vormen. [/quote]

hoe krijg je die lamp te pakken?:P

• enrico670
  • Laatst online: 19-02 22:28
Shit dit meesterlijke spel had iedereen al lang moeten uitspelen.....
maar de lamp pak je dus, door sofie te laten praten met die sternhart in de tempel
dan sneak jij naar buiten en pakt de lamp...

• Theeboon

Theeboon

theebonen bestaan!

Indiana Jones IS meesterlijk!
Gauw kijken of er wat nieuws omtrend te aankomende nieuwe films is!

(moet nou toch snel gebeuren, Harrison Ford ziet er steeds rimpeliger uit ;))

Pagina: 1