Nokia 6510 Kalender problemen, software versie

Pagina: 1
Acties:

• Jeronim0
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 21:23
Ik heb mijn Nokia 6510 nou 3 dagen en sinds vandaag kan ik op het netwerk (Vodafone). Nu werkt het ding gewoon goed op de kalenderfunctie na en een paar wachtwoorden waar ik niet uit kom.

De kalenderfunctie heeft het 1x gedaan en sindsdien never nooit meer. Ik heb softwareversie V 0.3.35 15-02-02 NMP-9
heeft iemand een Nokia 6510 met een nieuwere softwareversie (*#0000#). Misschien dat het hier aan ligt, ik heb hem al aan/uit gezet, batterij eruit en na een kwartier er weer in (tijd stond wel nog goed) en fabrieksinstellingen terug gezet.

Daarnaast weet ik niet wat Pin2 (nergens gezien en is niet 0000) en het blokkeerwachtwoord is.

Wie kan mij helpen?

Jeronim0

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

V 04.00 08-03-02 NPM-9
Geen probleem met de kalender. Wat werkt er precies niet?
De pin2 wordt niet ondersteund door de providers.
En wat bedoel je met het blokkeerwachtwoord?
De enige bugs die ik ben tegengekomen is de portefeuillefunctie waarbij de portefeuillecode niet werkt, en bij de profielen kun je de uren niet instellen voor tijdelijke profielen als het toestel op de Nederlandse taal staat.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Jeronim0
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 21:23
Dat probleem met het tijdelijk instellen van profielen heb ik ook. Portefeuille wachtwoord moet je eerst aanmaken. Dat heb ik net gedaan en daarna kan ik er gewoon in het menu mee inkomen. De kalender werkt wel, maar alleen als ik na het aanzetten van mijn gsm de tijd en datum opnieuw instel. Ik weet niet aan welke van de twee het ligt, maar als ik ze aanpas (de tijd en datum staan wel goed!) werkt de kalender wel.

Het blokkeerwachtwoord is het wachtwoord om internationale nummers e.d. te blokkeren.

Jeronim0

Verwijderd

Goh, die tijdelijk profiel gebeuren heeft ook een fout in de 6310 als ie op nederlands staat, engels werkt gewoon goed.

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:49
Op woensdag 10 april 2002 10:04 schreef Jeronim0 het volgende:

Het blokkeerwachtwoord is het wachtwoord om internationale nummers e.d. te blokkeren.
en kun je d8 ik bij je provider aanvragen

Tijd van werken, tijd van rusten

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 13:53 schreef haas het volgende:
De enige bugs die ik ben tegengekomen is de portefeuillefunctie waarbij de portefeuillecode niet werkt, en bij de profielen kun je de uren niet instellen voor tijdelijke profielen als het toestel op de Nederlandse taal staat.
Ik heb V 03.35 van 15-02-02, zelfde als topicstarter dus, maar al deze problemen (ook uit bovenstaande quote) heb ik niet :)
Pagina: 1