heeft iemand dit al eens vooreen bios update geprobeerd?
Ik krijg namelijk bericht dat er een nieuwere bios is dan ik heb geinstalleerd en wil ff weten of iemand die optie bios updaten via internet wel eens heeft gedaan..
verder is er iemand die die laatste versie heeft en weet diegene dan ook of je daar de mem/pci/agp devider hebt en de 1Mhz stapjes voor het overclocken?
Ik heb een bios van 12/12/2001 volgens dat programmaatje en die nieuwe zou van 01/02/2002 zijn met dit als changelog:
1. Add support for 48-bit LBA mode.
2. Fix ACPI error under Windows XP event
viewer which occurs after resume from S3.
3. Fix when any key is pressed would
prevent RTC time/date to update normally.
4. Fix system fails to wake up in S3/APM
state when USB mouse is plugged.
5. Add support for Northwood CPU B0
stepping microcode.
6. Check LPT_TEST device only when CMOS
checksum is error.
7. Fix incorrect Northwood locked CPU
multiplier.
bij het proberen het bestand te downloaden via dat progje krijg ik alleen de melding bestand niet gevonden
voor de duidelijkheid ik heb een northwood en ik heb een asus p4t-e mobo
Ik krijg namelijk bericht dat er een nieuwere bios is dan ik heb geinstalleerd en wil ff weten of iemand die optie bios updaten via internet wel eens heeft gedaan..
verder is er iemand die die laatste versie heeft en weet diegene dan ook of je daar de mem/pci/agp devider hebt en de 1Mhz stapjes voor het overclocken?
Ik heb een bios van 12/12/2001 volgens dat programmaatje en die nieuwe zou van 01/02/2002 zijn met dit als changelog:
1. Add support for 48-bit LBA mode.
2. Fix ACPI error under Windows XP event
viewer which occurs after resume from S3.
3. Fix when any key is pressed would
prevent RTC time/date to update normally.
4. Fix system fails to wake up in S3/APM
state when USB mouse is plugged.
5. Add support for Northwood CPU B0
stepping microcode.
6. Check LPT_TEST device only when CMOS
checksum is error.
7. Fix incorrect Northwood locked CPU
multiplier.
bij het proberen het bestand te downloaden via dat progje krijg ik alleen de melding bestand niet gevonden
voor de duidelijkheid ik heb een northwood en ik heb een asus p4t-e mobo
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)