Toon posts:

Restore folder in windows ME?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje, spellen die ik onder win98 had draaien, lopen onder winME niet meer? Het gaat meestal tijdens de installatie al mis! Wel pompt 'ie tijdens de installatie honderden MB's naar de Restore folder op de 'C' drive. Na elke install staan daar weer honderden 'CPY' bestanden in. Wat moet ik hiermee? Moet ik weer met een floppy opstarten, om ze vervolgens onder DOS te deleten, lukt onder windows namelijk niet ;( Dan toch maar weer win98 installeren? Wie heeft hier nog meer problemen mee? Pas stond m'n schijf van 20GB VOL met deze 'CPY' bestanden!!!

Verwijderd

Dit is heel vreemd, want in principe is er geen verschil tussen 98 en ME.
Ik denk dat jouw ME installatie niet helemaal lekker is, gewoon ff opnieuw installeren dus.
Je kan de restore-map trouwens ook verkleinen, ik weet alleen ff niet meer waar dat zit.:(

Verwijderd

Zoek op usernaam = "Nik", Topic = "WinME en de restore functie" in de rubriek "Operating systems". Daar staat de oplossing, ik had hetzelfde probleem als jij en toen was het opgelost.

WinME still sucks like 9X.

• Lars
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11-2021
die restore functie kun je uitzetten via:
properties van my computer
tabblad performance
filesystem
tabblad troubleshooting
aanvinken disable system-restore.
Wil je hem niet uitzetten kan je hem ook verkleinen op het tabblad harddisk van je filesystem en hem daar bv op 1% van je harddisk instellen.