--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
heb je em overgeclocked? de CPU of de GPU?? kan daar ook aan liggen.
is niet overgeklokt.
hmmmmmm..... mobo kaput ?
Dat ie niet gelijk beeld doorgeeft ofzo.
hmmmmmm..... mobo kaput ?
Dat ie niet gelijk beeld doorgeeft ofzo.
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Zit de voorkant van je kast wel goed vast?
Ik heb het probleem ook gehad met een kast waarvan de voorkant en de aan/uit/reset knop niet goed contact maakt doordat de voorkant dus ietsje loszat.
Ik heb het probleem ook gehad met een kast waarvan de voorkant en de aan/uit/reset knop niet goed contact maakt doordat de voorkant dus ietsje loszat.
Verwijderd
Ik heb dit probleem ook gehad. Bij mij was het probleem dat m'n grafische kaart niet genoeg stroom kreeg. Hij moets 3.3V hebben en de bios gaf aan dat ie 3.29V kreeg
. Gewoon ff een simpel kaartje d'r in raggen en het voltage opschroeven in de bios. Dat moet het probleem verhelpen. (Als het daaraan ligt natuurlijk)
zelfde probleem gehad
moederbord kapot
moederbord kapot
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
Load primary VGA bios: PCI of VGAOp woensdag 10 april 2002 09:53 schreef Drake het volgende:
Is het niets met dan AGP of PCI first nog wat in de bios?
Load primary VGA BIOS: PCI of AGP bedoel jeOp woensdag 10 april 2002 10:59 schreef almightyarjen het volgende:
[..]
Load primary VGA bios: PCI of VGA
Hallo zeg, 3.29 = 3.3 Volt Dat valt ruim binnen de marges!Op woensdag 10 april 2002 10:31 schreef Melkor het volgende:
Hij moets 3.3V hebben en de bios gaf aan dat ie 3.29V kreeg.
(3.3-3.29)/3.3*100 = 0.3 % (!)
Misschien een zwaardere PSU nodig?
Sorry, had je al geprobeerd.
Heb je vlak voor de problemen ontstonden nieuwe hardware er in gedaan?
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Heb 'n award bios, maar waar kan je dat VGA-voltage instellen ?
Of is dat cpu-core ?
Of is dat cpu-core ?
nopeOp donderdag 11 april 2002 08:00 schreef Wolfje666 het volgende:
Misschien een zwaardere PSU nodig?
Pagina: 1