Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Verwijderd
Ja dat kan 
Zoek ff bij Aspin.com daar staat precies hoe je keywords kan gebruiken in je index server.
Zoek ff bij Aspin.com daar staat precies hoe je keywords kan gebruiken in je index server.
Zoeken op keyword lukt me welOp dinsdag 09 april 2002 13:00 schreef voetenzalf het volgende:
Ja dat kan
Maar ik neem aan dat sommige woorden wel vaker in het document voorkomen, dus dan moet je de juiste ook nog hebben die hij moet openen
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
ja, idd, dus dat zal ie in de results ook nog eens moeten geven.
kuch *subtielschopke* kuch
ik heb me rot lopen zoeken, maar nog niks gevonden...
middels deze subtiele schop hoop ik dat iemand er wel meer over weet
middels deze subtiele schop hoop ik dat iemand er wel meer over weet
wederom een schop
Anders ga je ff editen
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Ik ben heel bang voor je. Ik denk niet dat dit gaat lukken met ASP. Misschien moet je dan zelf ff iets in elkaar fietsen in bijv VB. bijv een DLL die de code uit je document haalt. Verder zou ik het ook niet weten, het is ten slotte vrijdag. Misschien maandag weer een ingeving
jah...Op vrijdag 12 april 2002 16:45 schreef voetenzalf het volgende:
Ik ben heel bang voor je. Ik denk niet dat dit gaat lukken met ASP. Misschien moet je dan zelf ff iets in elkaar fietsen in bijv VB. bijv een DLL die de code uit je document haalt. Verder zou ik het ook niet weten, het is ten slotte vrijdag. Misschien maandag weer een ingeving
enneuh GGS: stfu....
Ik ga eens ffies kijken of er iets in vb te bakken is...
Verwijderd
Precies, met Index Server is alleen te bepalen in welk document ht woord een aantal keer voorkomt.
zuigt wel..Op maandag 15 april 2002 15:30 schreef voetenzalf het volgende:
Precies, met Index Server is alleen te bepalen in welk document ht woord een aantal keer voorkomt.
of heb je misschien iets anders? Iets wat zoekt in word docs en html/asp en de zoekactie terug geeft in een ("asp") pagina?
Pagina: 1