Toon posts:

Midiset valt vanzelf weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn midiset, een Sony MHC-RX100AV. Dit is een dolby pro logic setje. Soms valt het geluid ineens weg. Het apparaat staat nog wel aan, de equalizer laat echter ook geen 'uitslag' meer zien. Bij het uitvallen hoor ik ook vaak een tik/klik.

Ook het wisselen van geluidsbron (radio / AUX / etc.) heeft helaas ook geen effect. Alleen het opnieuw aan / uitzetten van de radio werkt soms.

Heeft iemand misschien een id waar dit aan kan liggen, aangezien ik weinig vertrouwen heb in van die radioreparatieboeren....

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

De reparatieboeren zijn toch degene die je moet hebben, want het lijkt er het meest op alsof je versterker in "protection" springt en zichzelf uitschakelt...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Dan zit er waarschijnlijk nix anders op...

ik zit btw 1 dag langer op GoT :P

Verwijderd

Check eerst ff of je je kabeltjes goed aan gesloten heb desnoods ff alles opnieuw aansluiten. Misschien ff kijken of dr genoeg ruimte is voor ventilatie.. Anders reparatie boer.. of raam open en gooien >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 april 2002 13:15 schreef Driez het volgende:
Check eerst ff of je je kabeltjes goed aan gesloten heb desnoods ff alles opnieuw aansluiten. Misschien ff kijken of dr genoeg ruimte is voor ventilatie.. Anders reparatie boer..
Kabeltjes heb ik gecheckt, heb um ook nog even van binnen gestofzogen. Helaas mocht dit niet baten...

Toch maar een reparatieboer met een bezoek vereren...
of raam open en gooien >:)
Is ook een mogelijkheid, helaas weinig geld voor een nieuwe :'(

• nimm2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-04 22:24

nimm2

.

ik ken dit probleem (heb er zelf ook last van) en weet dat het erg irritant is. ik heb ook een andere oplossing vaak voorbij horen komen die ging over de contactpunten van de relais. die schijn je schoon te moeten maken en te besprayen met contactspray.

maar bij mij krijg ik het geluid makkelijk weer terug door mijn versterker een harde dreun te verkopen. je kunt waarschijnlijk wel raden door welke brabantse lampenfabrikant deze versterker is gemaakt.... :)

Verwijderd

ander speakers geprobeerd ook ander speaker kabel want dat tik tik lijkt op het schakelen van relais
Pagina: 1