Ik wil mijn Prophet2 mx oc'en gewoon via de tool die hercules meegeleverd heeft, als ik hem op ongeveer 200/200 zet moet mijn beeld vaak opnieuw opgebouwd worden (ik denk temp te hoog)...Het toeval wil dat ik nog een nieuwe coolermaster AMD cooler heb liggen (tot 1400mhz geloof ik) deze wil ik als de ruimte het toelaat proberen te bevestigen op de kaart maar hoe kan ik dat in hemelsnaam vastzetten (heb al gezocht en zag idd een oplossing TIE RAPS maar dat lijkt me niet echt de bedoeling) Weet iemand of deze cooler te monteren is of moet ik toch echt opzoek gaan naar een speciale cooler voor videokaart? Het moet ook weer niet veel te duur worden..
Ik zag zo'n cooler voor in pci slot maar vond geen specs over geluid cooling en prijs. Iemand ooit zo'n ding gekocht/gehad/geprobeerd?
Je kan natuulijk ook een draad in je blokje tappen, en dan met een paar boutjes vastmaken. (voorzichtig)
Meh ...
Tja nu kom je met een idee welke opzich wel erg mooi is maar ik heb er geen gereedschap voor helaas en ook ben ik toch wel bang om hem te slopen.Op dinsdag 09 april 2002 13:12 schreef Twarp het volgende:
Je kan natuulijk ook een draad in je blokje tappen, en dan met een paar boutjes vastmaken. (voorzichtig)
zo'n pci cooler is handig, maakt veel herrie en de bladen zijn erg zwak.
had hem zelf 2 dagen erin gehad, om te testen. toen hoorde ik krak en zag ik stukjes plastic door mijn kast vliegen.
niet aan te raden dus.
had hem zelf 2 dagen erin gehad, om te testen. toen hoorde ik krak en zag ik stukjes plastic door mijn kast vliegen.
niet aan te raden dus.
Ben blij met je waarschuwing en ga er dus geen geld aan uitgeven.Op dinsdag 09 april 2002 13:21 schreef Icey het volgende:
zo'n pci cooler is handig, maakt veel herrie en de bladen zijn erg zwak.
niet aan te raden dus.
Ik denk dat ik toch maar opzoek ga naar een passende cooler, die coolermaster is te groot (of ik moet een gat maken in de naastgelegen geluidskaart zodat ik ruimte heb maar ik denk dat ie dan niet zo veel geluid meer produceert)
Beter zou je bijv een 6*6 of 8*8 cooler in de buurt kunnen hangen. of met tyrips eronder.
denk ik...
denk ik...
Ik heb coolertje van m'n chipset (abit K7) gepakt en gewoon op heatsinkje (van m'n Prophet2 MX 32mb) geschroeft, gpu loopt nu op 230
, ram heb ik dmv mengsel koelpasta en lijm heatsinkjes op geplakt. Ram draait nu op 205 (die kan volgens mij wel iets hoger maarja...
)
Een gewoon 468'er coolertje is al voldoende (en nog goedkoper ookOp dinsdag 09 april 2002 14:08 schreef glo0mdud3 het volgende:
Ik zag op norrod site al simpel heatsink coolertje voor €10 das vast wel iets
Pagina: 1