[JavaScript] Afbeelding verdwijnt

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Vulpes_Vulpes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-02-2022

Vulpes_Vulpes

SELECT * FROM internet

Topicstarter
Ik heb een titelbalk die uit twee afbeeldingen bestaat. De linker afbeelding staat vast en van de rechter wordt de bestandsnaam gegenereerd door een JavaScriptje (Math.random).

Dit werkt allemaal heel er mooi maar als ik mijn browser resize zodat de rechter afbeelding er niet meer helemaal in past, verdwijnt ie dus... :?

Is dit misschien op te lossen of moet ik er maar gewoon een vast geheel van maken?

Love begins with a metaphor. Which is to say, love begins at the point when a woman enters her first word into our poetic memory. - Milan Kundera

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Je moet denk ik een resize check oid inbouwen dat 'ie na een resize de positie opnieuw bepaalt...

* Yellow|A gokt maar, want Yellow is geen uber JS goeroe :)

Clay? :)

|{ brrr }] |

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:17

André

Analytics dude

Je kunt een tabel om de 2 images heenzetten. Dan zal de rechter image nooit onder de linker image gezet worden. bv:
code:
1
2
3
4
5
6
<table>
  <tr>
    <td>Plaatje1</td>
    <td>Plaatje2</td>
  </tr>
</table>

• Vulpes_Vulpes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-02-2022

Vulpes_Vulpes

SELECT * FROM internet

Topicstarter
Op dinsdag 09 april 2002 12:48 schreef Yogho het volgende:
Je kunt een tabel om de 2 images heenzetten. Dan zal de rechter image nooit onder de linker image gezet worden. bv:
code:
1
2
3
4
5
6
<table>
  <tr>
    <td>Plaatje1</td>
    <td>Plaatje2</td>
  </tr>
</table>
:o Ooopss... Jemig dat ik daar niet eens had gedacht! :o

Tanx man! >:)

Love begins with a metaphor. Which is to say, love begins at the point when a woman enters her first word into our poetic memory. - Milan Kundera