Toon posts:

Compaq NC3134 geeft geen dhcp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
ik heb mijn NC3123 nic vervangen voor een dual NC3134. (teaming aan op load-balancing)
Dit op een pdc die exchange 5.5, wins en dhcp draait . Nu heb ik sinds ik dat gedaan heb problemen met dhcp. Als ik een ping doe van een machine die al een lease heeft gaat het als de bliksem, maar een ipconfig /renew geeft een request timed out.
Wat kan dit zijn? Ik heb de laatste drivers van die dual nic, en voor de rest gaat het goed. (alleen had ik op meer gehoopt dan 5 a 6 mb /sec :( )

wat kan dit zijn? Zal ik dhcp opieuw installeren?

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:29

Predator

Suffers from split brain

Op dinsdag 09 april 2002 12:03 schreef bwe het volgende:
Hoi,
ik heb mijn NC3123 nic vervangen voor een dual NC3134. (teaming aan op load-balancing)
Dit op een pdc die exchange 5.5, wins en dhcp draait . Nu heb ik sinds ik dat gedaan heb problemen met dhcp. Als ik een ping doe van een machine die al een lease heeft gaat het als de bliksem, maar een ipconfig /renew geeft een request timed out.
Wat kan dit zijn? Ik heb de laatste drivers van die dual nic, en voor de rest gaat het goed. (alleen had ik op meer gehoopt dan 5 a 6 mb /sec :( )

wat kan dit zijn? Zal ik dhcp opieuw installeren?
Is je DHCP server wel aan de nieuwe NIC gebonden :?
Herstart hem eens.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
in de bindings staat de dhcp aan de virtuele teaming nic, ja dus.. (compaq network team 1)
ik heb nu de teaming op fault-tollerant gezet, zelfde verhaal. $%$#^$#%#

Verwijderd

Topicstarter
update:
- nix in de log, de server krijgt gewoon geen requests...

het lijkt dat de teaming adapter niet weet wat hij moet met dhcp verkeer.

niemand ervaring hiermee?

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 18:10
IK heb het ook een keer met een compaq kaart gehad met de DHCP server van 2000av gehad Andere DHCP server erop en probleem was over...(Winroute DHCP) niet echt een oplossing maar het werkt wel.

Verwijderd

Topicstarter
nou, das dus duidelijk.
gisteren met twee man tot 23:00 bezig geweest, we hebben alles terug moeten draaien. de huidige teaming drivers voor zowel w2k als nt4 zuigen zo erg dat ik een roll back heb moeten doen om weer dhcp, wins en normale browser elections terug te krijgen.
wat een zeldzaam kutproduct. advies: gebruik geen teaming!
Pagina: 1