• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:33
Ej,
Ik ga de komende tijd meer actief bezig :P (fietsen en hardlopen) maar om de gehele tijd tegen me zelf te praten lijkt me ook niet leuk

Ik ben dus van plan om te sporten met een beetje muziek, maar het moet niet al te groot/zwaar zijn en moet lang kunnen afspelen, misschien met mogelijkheid voor radio FM/AM.. En zo cheap mogelijk (Hollands :D)

Vindt die MPIO ( [topic=427927/1/25] ) wel aardig, maar zijn er nog meer?

• thegeronimo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-01 21:03

thegeronimo

Ich bun ut mer....

Op dinsdag 09 april 2002 11:33 schreef RiCk het volgende:
Ej,
Ik ga de komende tijd meer actief bezig :P (fietsen en hardlopen) maar om de gehele tijd tegen me zelf te praten lijkt me ook niet leuk

Ik ben dus van plan om te sporten met een beetje muziek, maar het moet niet al te groot/zwaar zijn en moet lang kunnen afspelen, misschien met mogelijkheid voor radio FM/AM.. En zo cheap mogelijk (Hollands :D)

Vindt die MPIO ( [topic=427927/1/25] ) wel aardig, maar zijn er nog meer?
Als je nu eens op de pricewatch keek. Daar staat alles wel op!

Of op www.kieskeurig.nl daar kun je zoeken op specs. En er staan gebruikerservaringen! :)

The only thing to fear is fear itself

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:33
Op dinsdag 09 april 2002 11:34 schreef thegeronimo het volgende:

[..]

Als je nu eens op de pricewatch keek. Daar staat alles wel op!

Of op www.kieskeurig.nl daar kun je zoeken op specs. En er staan gebruikerservaringen! :)
euh; kieskeurig.nl heb ik niet echt veel aan (je kunt niet echt vergelijken op grootte en gewicht. Er zullen hier vast wel mensen zijn die ook wat kleins en iets lichts hebben. Kieskeurig heeft ook weinig merken helaas.

Verwijderd

koop die oranje kleurig weet ff het merk niet :)

was tijdje terug bij its in de aanbieding

klein, fijn, mooi, kan sm kaarten in