Order Status - Shop.Tweakers.Net

Pagina: 1
Acties:

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Het is me al eerder opgevallen dat bij de Order Status op shop.tweakers.net altijd blijft staan dat een betaling niet is voldaan.

Ik heb een betaling van 16-1 staan die nog staat als openstaande betaling en een betaling van 14-3 die nog openstaat.

Ik heb overigens van Hardware.nl bevestiging gekregen bij mijn bestelling van 14-3 (omdat ik hier specifiek naar had gevraagd) dat ik geen openstaande betalingen heb o.i.d.

Maar vind het toch wel slordig. Ik post het maar ff hier zodat er wellicht eens iets aan gedaan kan worden.

Allemaal leuk en aardig dat er wat centen verdiend moeten worden (daarom probeer ik ook dit soort dingen via shop.tweakers.net te bestellen) maar dan moet het wel goed werken en up-to-date zijn. (ps. opbouwende kritiek)

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-03 17:49

Floor-is

5.2

Ik vrees dat je toch echt met hardware.nl even contact op zou moeten nemen. Zij houden dit systeem bij en het lijkt mij dan ook dat ze hier een klein beetje extra hun best zouden kunnen doen.

Je kan gewoon mailen naar sales@hardware.nl of je kan bellen (het nummer zet ik hier maar niet neer ;)).
Vraag dan even naar Arie of Sylvester :)

Bericht hierboven

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
ik heb al ge-emailed en in e-mail ook bevestiging gekregen van het feit dat er niks op stond.

En ik stelde deze vraag naar aanleiding van het openstaan van deze bedragen.

overigens wordt er wel op rekening geleverd misschien dat hier de koppeling misgaat?

achja, ik meel ze nog wel een keer. het boeit me ook niet echt heel erg want ik weet dat ze betaald zijn. maar toch. :)

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!