Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via internet zo'n logo op mijn telefoon gezet en die wil ik er nu weer uithalen. Hoe doe ik dat zonder er een ander logo over heen te hoeven zetten?

• YKW
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 10:40

YKW

mobiliteit ten top

Volgens mij kan dat niet.
Je kan proberen je telefoon weer terug naar de fabrieks-instellingen te zetten.

Automatiseren kan je leren!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03 20:47

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Dat staat op de site waar je die logo vandaan hebt als het goed is.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 april 2002 10:28 schreef YKW het volgende:
Volgens mij kan dat niet.
Je kan proberen je telefoon weer terug naar de fabrieks-instellingen te zetten.
Maar dan zet 'ie alles terug naar fabriekinstellingen toch? Dan ben je al je instellingen kwijt!

• YKW
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 10:40

YKW

mobiliteit ten top

Op dinsdag 09 april 2002 10:33 schreef RadioHoofd het volgende:
Maar dan zet 'ie alles terug naar fabriekinstellingen toch? Dan ben je al je instellingen kwijt!
Tsja, die zal je dus weer moeten instellen :)
Je moet er wat voor over hebben om je operator logo terug te krijgen!

Automatiseren kan je leren!

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
volgens mij krijg je bij terugzetten naar fabrieksinstellingen helemaal je oude logo niet terug.

Je kunt doorgaans op de sites waar je ook je logo hebt aangevraagd een soort blanklogo laten zenden waardoor het weer verwijderd wordt.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

je kan em ff bij iemand op een datakabel aansluiten, kun je zo weer het logo veranderen in het origineel, bijv met logomanager. Als je geen datakabel hebt ff langs de plaatselijke frontjes zaak die kunnen het meestal wel.

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024

Verwijderd

Gewoon ff een operator logo laten sturen, maar dan een andere provider instellen :)

Verwijderd

je kunt waarschijnlijk ook gewoon met je provider bellen. Waarschijnlijk bieden ze deze service gratis aan..

Anders ga je naar http://www.1rstwap.com/partners/go.to/1rstwap..

daar kun je gratis logos uploaden en versturen. En een logo krijg je door het te copy/pasten van sites als www.mobile-palace.de of daxlogo.com enzo

Verwijderd

Als je de fabriekinstellingen terugzet krijg je inderdaad je oude logo niet terug, je moet gewoon ff op het internet kijken naar het oude logo en naar je telefoon zenden, en dan is het alweer gefixt.
Pagina: 1