Toon posts:

Casema/wanadoo mail wijzigen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dit is echt ongelooflijk:
Ik heb een Casema cable abonnement (sorry, kan niet anders). Bij dit abonnement zit naast je hoofd e-mailadres ook nog de mogelijkheid tot een, jaja, 2e mailadres. Wat een service! ;(
Goed, so far no problemo... totdat je het in je bol krijgt dat 2e mailadres te gaan wijzigen. (mailadres toendertijd ooit eens aangemaakt voor m'n toenmalige vriendin maar dat ging uit .. bla bla bla.. ). Ik wil dus dat 2e mailadres gewoon: HUP, VERANDEREN.. :( dat is toch geen probleem? althans: zo'n beetje ELKE provider biedt die mogelijkheid maar ik kan het bij wanadoo niet vinden. Ok, ok, 't is logisch dat je misschien je hoofdmailadres niet kan wijzigen, dat hoeft ook niet maar dat tweede adres.. pfff
Als ik bij www.wanadoo.nl 't servicemenu gebruik kan ik alleen de wachtwoorden wijzigen van m'n hoofdmailadres als 2e mailadres en ik weet zeker dat ik 'ergens' heb gelezen dat ik 't 2e adres ook gewoon kan wijzigen.. MAAR WAAR?

't forum van casema op www.casema.net geeft geen oplossing, de helpdesk is niet thuis en in de nieuwsgroepen van casema wordt alleen gepraat over ALLES behalve dit probleem |:(

help? :'(