En ik vind het wel handig om 1 venstertje te hebben, ik kan toch niet in meer dan 1 window lezen.
Ik wil een optie waar ik maar op een knop hoeft te drukken en dat alle nieuwe topics die ik nog niet heb gelezen wordt geopend allemaal in hun eigen venster
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Ik ben ook maar een n00bje...Op dinsdag 09 april 2002 10:03 schreef Courage het volgende:
Jij leest zeker niet veel topics
Kon iemand in de buurt maar met mij samenwerken...
hihi, dat zijn Daan-truuken (parse snapt wel wat ik bedoel
)
nee, elk topic een apart venster dan zou ik GOED gek worden. Dan liever een aparte tab (maar dat kent IE niet en mozilla is me nog wat te langzaam)
nee, elk topic een apart venster dan zou ik GOED gek worden. Dan liever een aparte tab (maar dat kent IE niet en mozilla is me nog wat te langzaam)
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
Op dinsdag 09 april 2002 10:00 schreef ItSnows het volgende:
Kan niet aangepast worden aangezien programmeren in Topix niet mogelijk is
<base href target="_blank"> kan toch wel.Op dinsdag 09 april 2002 10:00 schreef ItSnows het volgende:
Kan niet aangepast worden aangezien programmeren in Topix niet mogelijk is
Coïtus ergo sum
niet tegelijkOp dinsdag 09 april 2002 10:03 schreef Courage het volgende:
Jij leest zeker niet veel topics
shift voldoet bij mij prima trouwens.. Moet er niet aan denken dat zomaar alle aangeklikte topics in een nieuw window openen...
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Ik doe exact dat zelf handmatig. Met dat modem van mij laat ik mooi 10 a 15 pagin's laden terwijl ik de eerste vast ga lezen. Zeker met topics waar plaatjes in staan (zoals in OCM) is dat aan te bevelen met een modem.
Enige jammere vind ik wel dat het steeds pop-up]s zijn, ik had liever pop-unders, nu moet ik steeds handmatig terug naar de listtopic.
Over dat niet veel topics lezen, het komt toch redelijk vaak voor dat ik in een subforum niets meer te lezen heb
Alles dan al gehad (dit geld uiteraard vooral voor de kleinere subfora), dus hoppa, naar het volgende subforum.
Enige jammere vind ik wel dat het steeds pop-up]s zijn, ik had liever pop-unders, nu moet ik steeds handmatig terug naar de listtopic.
Over dat niet veel topics lezen, het komt toch redelijk vaak voor dat ik in een subforum niets meer te lezen heb
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
.
[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:54 ]
Pagina: 1