Ik heb omwijs veel groote foto`s maar die die wil ik in een index zetten dat als ik op het kleine plaatje klik dat ze daarna groor tvoorschijn komen, kvoel er niet veel voer om die plaatjes kleiner te maken en dan in te voeren. dit heeft ook een soort naam maar kweet nie hoe dus kon ik ook niet zoeken
Met ADSEE kan je ze in een Webpagina zetten met thumbs zodat ze klein staan op de pagina en als je er klikt dat vergroot die ze.
Werkt Perfect
Klik op mijn link hier onder van Max en Lex dan zie je hoe het er uit ziet
Werkt Perfect
Klik op mijn link hier onder van Max en Lex dan zie je hoe het er uit ziet
Verwijderd
Dat heet dus thumbnails.
Met paint shop pro of ACDSee kun je door een directory browsen en zie je dus de thumbnails van die plaatjes.
Met ACDSee kun je verder nog html genereren om zo een soort fotoalbum te maken.
Met paint shop pro of ACDSee kun je door een directory browsen en zie je dus de thumbnails van die plaatjes.
Met ACDSee kun je verder nog html genereren om zo een soort fotoalbum te maken.
nou
vul de lijst maar aan
PhotoShop
vul de lijst maar aan
PhotoShop
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
zeg weet iemand hier hoe je het volgende kunt aanpakken;
ik heb vaak dat ik 2 documenten in-scan maar ik wil ze in 1 jpg hebben. Ik heb geen idee hoe ik dat een beetje simpel voor elkaar krijg.
Heb wel fotowinkel hier enzo.
ik heb vaak dat ik 2 documenten in-scan maar ik wil ze in 1 jpg hebben. Ik heb geen idee hoe ik dat een beetje simpel voor elkaar krijg.
Heb wel fotowinkel hier enzo.
Verwijderd
canvas zo groot maken als de 2 foto's bij mekaar en dan knippen en plakken vanuit 2 jpg's denk ik...
Pagina: 1