Toon posts:

235 Watt genoeg ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een voeding in mijn pc zitten van 235W. Ik wil nu een nieuw mobo en processor er in zetten. Maar is die 235 watt dan niet te weinig ?

(ECS K7VTA3 V2.0 en een AMD XP 1800)
(brander+cd-rom+hard disk+ floppy drive)

Verwijderd

Deze vraag wilde ik al eerder stellen, maar om er een appart topic over te openen :?

Hoe kan je het eigelijk uitrekenen hoeveel wat je nodig hebt, cq verbruikt?

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Is aan de krappe kant... maar volgens mij zijn hier al meer topics over geweest en is er zelfs 1 centraal voedingen topic :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Deze vraag wilde ik al eerder stellen, maar om er een appart topic over te openen :?
Inderdaad je hoeft er geen topic voor te openen !!

Verwijderd

Tja ff testen he je merkt het vanzelf.

ik weet niet hoeveel amp. een mobo verbruikt.

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 09:07 schreef Mr.WWW het volgende:

Hoe kan je het eigelijk uitrekenen hoeveel wat je nodig hebt, cq verbruikt?
Geeft dan ff een URL wel zo makkelijk

• Marv
Op dinsdag 09 april 2002 09:10 schreef Me het volgende:

[..]

Geeft dan ff een URL wel zo makkelijk
Ik neem aan dat je mijn reply wilde quoten... maar ik vind dat mensen zelf ook wel even mogen zoeken naar zo'n topic...

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 09:09 schreef Me het volgende:
Tja ff testen he je merkt het vanzelf.

ik weet niet hoeveel amp. een mobo verbruikt.
Hahaha ja, eerst lekkere een voeding kopen, dan erachter komen dat ie niet werkt.hahaa >:)

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 09:11 schreef SaSReCoiL het volgende:

[..]

Hahaha ja, eerst lekkere een voeding kopen, dan erachter komen dat ie niet werkt.hahaa >:)
Nee hij heeft nu een P!!! en weet niet of er op die voedening een AthlonXp kan :)

• Marv
Op dinsdag 09 april 2002 09:11 schreef SaSReCoiL het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft ie die 235 watt voeding nog van een andere pc :z :P

• Gardocki
  • Niet online
Kan denk ik wel, ja.

Athlon XP 1800+ verbuikt trouwens max. 66 watt.

They made me do it.

Verwijderd

zal wel :7

Verwijderd

Bij veel webwinkels staat dat je bij een AMD t-bird of XP een 300 watt voeding nodig hebt.
Dat is waarschijnlijk niet voor niets. Er wordt dan wel van uit gegaan dat je een stevige soundcart en grafische kaart hebt.

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Koop gewoon een 300watt, dan zit je iig goed. :)

Verwijderd

Als je overal goed leest ( faq etc ) zul je er achter komen dat een XP processor voor een goede werking minimaal een 300watt voeding nodig heeft. LET OP : voor een goede werking, minder kan, niet aan te raden. :)

• Gardocki
  • Niet online
Op dinsdag 09 april 2002 09:26 schreef L0rd_ZeusII het volgende:
Als je overal goed leest ( faq etc ) zul je er achter komen dat een XP processor voor een goede werking minimaal een 300watt voeding nodig heeft. LET OP : voor een goede werking, minder kan, niet aan te raden. :)
Dat ligt natuurlijk helemaal aan je configuratie. En volgens mij kan je beter een goede kwaliteit 235 watt voeding hebben, dan een slechte 300 watt voeding.

They made me do it.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een A-open voeding van 235 W

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 22:24
Op dinsdag 09 april 2002 09:04 schreef def103 het volgende:
Ik heb een voeding in mijn pc zitten van 235W. Ik wil nu een nieuw mobo en processor er in zetten. Maar is die 235 watt dan niet te weinig ?

(ECS K7VTA3 V2.0 en een AMD XP 1800)
(brander+cd-rom+hard disk+ floppy drive)
ik draai mijn duron met 250 watt, 2hd's, 2cdr's 4 pci slotjes in gebruik en uiteraard agp zo stabiel als een rots.
maarja duron gebruikt wel wat minder.
als je maar 1 hd hebt met niet al teveel sloten in gebruik moet het te doen zijn, wel aan de krappe kant vrees ik.
En hij kan best stabiel zijn maar bij het branden finaal vastlopen branden nemen gruwelijk veel stroom in gebruik.
naja hoop dat je hiermee geholpen bent

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Pagina: 1