Promedion laptop 2700T P1120

Pagina: 1
Acties:

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:13
Heeft iemand ervaring met promedion laptops, dit lijkt me nl. een mooie laptop voor 2000euro (inc. 40gb hd en dvd en 256mb ram)

• maddog_rvo
Niemand een idee, ook niet over promedion in het algemeen??

• maddog_rvo
na een hele dag mag je toch wel een keer kicken he :)
wil het graag weten :'(

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 17:32
Er zijn weinig ervaringen met Promedion.

Ik heb ook al een paar keer een balletje opgegooid, maar geen informatie!

American Express vraagbaak

Verwijderd

Bij een product met zo'n hoge prijs (een laptop dus) zou ik altijd voor een A-Merk gaan met goede support.

Dan maar iets mindere specs maar wel een degelijk product.

Hebben die lui wel eens een homepage?

Wat zijn de specs van die laptop?

Waarschijnlijk een normale desktop CPU, brakke ouderwetse chipset en on-board video.

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-08 16:10

YellowCube

Wait...what?

onboard video ? Lijkt me wel...Wat had je anders gedacht ? Een extern AGP slot op je laptop ?
;)

Maar om nog even terug te gaan naar een laptopkeuze.
Ik heb zelf een Gericom (er zullen wat A-merk freaks zijnn die er iets op tegen hebben) maar ik ben er erg over te spreken. Ik heb hier een 1,2 GHz Celeron, 256Mb intern (ondertussen 512), 20Gb schijf, DVD/CDRW combo, 14.1" scherm, 8-64 Mb shared video voor destijds (3 maanden terug) €1750...
Let wel, ik ben geen spellen-freak en gebruik 'm alleen voor het doorsnee werk en het bekijken van films.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 17:32
Dit is wat ik op het oog heb.

http://shop.fok.nl/index.fok?prodid=127&cat=&man=11

Ja, het is een destkop CPU, maar dat kan me niet zoveel schelen.
Verder wel een Radeon 8500!!

Verder word hij ook onder een andere naam aangeboden bij een ander bedrijf. Wel zelfde spec's en plaatjes!! en prijs.

http://www.completer.nl/laptop/enter.html

American Express vraagbaak

• maddog_rvo
Das wel een mooie laptop, alleen wat maakt het eigenlijk uit dat er een desktop cpu inzit?? Toch alleen dat de accu wat minder lang uithoudt (1uur ipv 2uur ofzo??)

Ik denk dat ik voor een promedion laptop ga,
PIII 1,26Ghz
256MB Ram
DVD speler
14,1" TFT
40Gb HD

Verwijderd

heb zelf de oude versie van de promedion, ook wel DEVOR geheten, de 2700 C serie. Die is, zoals in je in een ander topic kunt lezen....naar de ***** gegaan. De omschakeling tussen AC en DC is defect, althans zeer waarschijnklijk, maar de leukste grap is dat dit waarschijnlijk niet vervangen kan worden. Zit ik dus met waardevolle data die ik never nooit niet kan extracten en een labtop die ooit 6000 piek kostte.

mijn tip is dus, laat je eerst ff voorlichten of die makkelijk ter reparatie kan worden gebracht etc. om bovenstaande toestanden te voorkomen

bikkel

• maddog_rvo
Hmm is inderdaad wel een goed idee, zo`n situatie wil niemand meemaken :'(
Pagina: 1