Toon posts:

Blood Omen 2 [Mening]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit spel inmiddels gespeeld en eigenlijk kan ik voor het overgrote deel er positief over zijn.

De graphics zien er goed uit het killen nog beter en de verhaallijn is weer heerlijk duister zoals die we gewent zijn van Legacy of Kain Spellen.
Het enige vervelende is de camera die af en toe rottig mee draait.Maar ook dit is via controls aan te passen
Het liep bij mij op mijn P3 933 256 ram gf2gts sbl!ve lekker soepel.

Wie heeft er nog meer dit spel al weten te spelen

de review op IGN

http://ps2.ign.com/articles/355/355999p1.html

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:32
de gameplay was voor mij heel erg wennen,
want ik heb de voorafgaande games uit deze serie niet gespeeld
de graphics zijn goed, en de sfeer is ook goed

ik heb het nog niet zoveel gespeeld, maar ik vond het wel een kewl spel :)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:43
Daar moet ik eens achteraan gaan bellen, het spel ziet er goed uit, en de reviewer heeft niets dan lof.

Is de gameplay van de game erg veranderd ten opzichte van de vorige games?

Verwijderd

Topicstarter
ik ben ook niet bijzonder ver, en inderdaad de controls zijn wennen maar ik speel het met een gamepad (MS Sidewinder freestyle) dus het besturen is nog redelijk te doen.

Eerste bossbattle was wennen fwoei...
Als ik thuis ben vanavond zal ik even screens posten ben nu aan het gotten en aan het werken.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 april 2002 08:19 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

Is de gameplay van de game erg veranderd ten opzichte van de vorige games?
Ten opzichte van Soul Reaver niet veel maar ten opzichte van Blood Omen 1 [PSX] dus wel het speelt zich namelijk volledig in 3d af en in hele sfeervolle omgevingen ,een en al stad :)dus veel menselijk vee

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:43
Op dinsdag 09 april 2002 08:22 schreef Novell het volgende:

[..]

Ten opzichte van Soul Reaver niet veel maar ten opzichte van Blood Omen 1 [PSX] dus wel het speelt zich namelijk volledig in 3d af en in hele sfeervolle omgevingen ,een en al stad :)dus veel menselijk vee
Is er al iemand die ff wat screens gaat posten, want ik word nu erg nieuwsgierig.

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:43
Op dinsdag 09 april 2002 09:03 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

Is er al iemand die ff wat screens gaat posten, want ik word nu erg nieuwsgierig.
En anders ik wel :)

Verwijderd

Topicstarter
zie de link in mijn eerste post op die pagina staan enkele screenshots

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:57

cky

Kain returns from the near dead to slay all those who stand in his way in Blood Omen 2.

klinkt goed >:)

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 09:03 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://www.xtreme-gaming.net/pretender/bo2/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xtreme-gaming.net/pretender/bo2/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xtreme-gaming.net/pretender/bo2/5.jpg

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik vind het spel niet echt geweldig, vooral de besturing is heel erg wennen. Misschien moet ik maar eens een gamepad op de kop tikken.

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04-2025
Mijn eerlijke mening is: Dit spel zuigt

Ik heb het een paar uur gespeeld; ben 3 of 4 levels verder gekomen maar ik vindt er niks aan.
Graphics zijn zwaar onder de maat, kan veel beter.
Geluid is niks speciaals, super weinig moves, 2 keer meppen en daarna een beetje bloed zuigen: wauw.

Enige pluspunt vindt ik de (ietwat magere) spells

Weet wel dat je later in de game betere wapens krijgt maar ik heb geen zin meer om dit lineaire spel nog langer te spelen.

PS: heb dit op mijn PC gespeeld.
(ga nu verder met PGR)

Verwijderd

heb het spel net gespeeld. ziet er wel leuk uit. Maar indd het is een beetje een ventje choppen dan bloed zuigen. En dan krijg je allemaal van die godvergeten klote swithes die je moet omzetten, en dan een paar die heel snel moeten anders gaat het hek weer dicht..

Zit nu trouwens bij de eindbaas, maar die krijg ik niet dood. De allereerste.. Weet begon niet hoe je wat leuke moves kunt doen.

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op dinsdag 09 april 2002 14:26 schreef ingeni het volgende:
heb het spel net gespeeld. ziet er wel leuk uit. Maar indd het is een beetje een ventje choppen dan bloed zuigen. En dan krijg je allemaal van die godvergeten klote swithes die je moet omzetten, en dan een paar die heel snel moeten anders gaat het hek weer dicht..

Zit nu trouwens bij de eindbaas, maar die krijg ik niet dood. De allereerste.. Weet begon niet hoe je wat leuke moves kunt doen.
:? heu?

Verwijderd

we hebben eht hier over de pc versie neem ik aan. waarom post je dan een link naar de review van de ps2 versie? :?

Verwijderd

Topicstarter
was de enige review die ik zo snel even kon vinden was eigenlijk alleen maar voor de info over het verhaal en wat screenshots. PS2 screenshots zullen niet veel onder doen voor een lage reso pc..

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik heb vandaag net Blood Omen 2 gekocht en ben op het moment zeer positief over het spel, wat ik toch het sterkste punt van het spel vind is dat Kain echt nog de orginele stem heeft, ik heb de Soulreaver spellen niet gespeeld (alleen Blood Omen deel 1) dus daar kan ik niet over oordelen maar de stem van Kain is zo ongelofelijk goed voor het karrakter van Kain...
Pagina: 1