[XP] ADSL disconnect probleem (hij crasht)

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Joch_um_all
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06-2025
Ik zit met een bijzonder vreemd en vervelend probleem. Ik heb vandaag een clean install gedaan en heb nu ineens met mijn Mxstream (Planet basic ADSL) het probleem dat ik niet kan disconnecten!!! Als ik daartoe in de opdracht geef blijft alles hangen.....ramvast.

Nu heb ik al gekeken of het een conflict betrof met de Firewire aansluiting op mijn Audigy, maar dat was het niet. Het enige wat ik kan bedenken is dat het bij Windows Update is fout gegaan; daar zit namelijk een "Intel Net Driver Update" bij, die de drivers voor mijn Intel PRO/100 S Management Adapter (ethernetkaart) update. De rollback heeft echter geen effect.

Nu kun ben je die updates helaas niet zomaar kwijt. In "software verwijderen" zie je een heleboel updates, maar die hebben een Q-nummer. Ik heb alle genoemde Q-nummers nagezocht, maar er wordt nergens gerept over die Intel Net drivers!

Wie!?

• Joch_um_all
iemand?

• Joch_um_all
HAHAHAHA.....ben al twee dagen fulltime bezig met dit probleem en heb alles geprobeerd (op een nieuwe install na). Drivers gedelete, bios van netwerkkaart, virusscan (niets gevonden) etc, etc.

Ten einde raad bel ik Planet Helpdesk......ik ga de fout reproduceren en wat denk je......niets!: Helemaal normaal en de fout weg zonder iets te doen!

Hulde aan Planet.....het aura van de medewerkers daar doet de problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen.

:? :? :?

......begrijp je dat nou?

Verwijderd

Tja zoals je misschien in de faq had kunnen lezen waarderen wij het niet zo als je je topic omhoog schopt. 1 x oke maar om de 2e keer na een uur je topic omhoog te schoppen, dit topic gaat dan ook op slot. :)

Dit topic is gesloten.