Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
In maastricht heb je gewoon @home maar als je op de universiteit maastricht gaat studeren, heb je campus@home. Das stukken goedkoper, en eigenlijk net ff beter. (als je de nieuwsgroepen ff niet meetelt).
Is dit btw wel de juiste plaats voor deze vraag?
Is dit btw wel de juiste plaats voor deze vraag?
Volgens mij hoort dit gewoon in IT; SG >> IT
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Campus@Maastricht is echt geweldig.
Heb net ff een speedtestje gedaan:
Download NL: 1204.56 KByte/sec
Download VS: 380.12 KByte/sec
Upload: 15 KByte/sec
Alleen de upload snelheid is wat jammer. Door overmatig gebruik heet de Uni besloten om de upload wat te beperken.
En dan de prijs: voor 22 Euro per maand, hoef je het zeker niet te laten. Let wel ff op met je netwerk dat je maar 4 IP's krijgt per modem (wel gratis!!).
Heb net ff een speedtestje gedaan:
Download NL: 1204.56 KByte/sec
Download VS: 380.12 KByte/sec
Upload: 15 KByte/sec
Alleen de upload snelheid is wat jammer. Door overmatig gebruik heet de Uni besloten om de upload wat te beperken.
En dan de prijs: voor 22 Euro per maand, hoef je het zeker niet te laten. Let wel ff op met je netwerk dat je maar 4 IP's krijgt per modem (wel gratis!!).
Er is in M'stricht een eigen @home (Maastricht@home)
je kunt er ook al Mxstream krijgen, BBned en BabyXL zijn ook op sommige plaatsten beschikbaar
En als je er studeerd kun je Campus@home pakken, da's inderdaad net een tikkie sneller en beter (zonder veel nieuwsgroepen dat wel
) als gewoon @home...
Het voordeel van Maastricht is dat ze nog steeds hun eigen nutsbedrijven hebben en dus hebben ze nog steeds een goede service omdat ze niet zo heel groot zijn
Ze hebben redelijk geinvesteerd in hun eigen netwerk 
* zwahiel heeft veel bekenden in Maastricht wonen en zit er ook op school
je kunt er ook al Mxstream krijgen, BBned en BabyXL zijn ook op sommige plaatsten beschikbaar
En als je er studeerd kun je Campus@home pakken, da's inderdaad net een tikkie sneller en beter (zonder veel nieuwsgroepen dat wel
Het voordeel van Maastricht is dat ze nog steeds hun eigen nutsbedrijven hebben en dus hebben ze nog steeds een goede service omdat ze niet zo heel groot zijn
* zwahiel heeft veel bekenden in Maastricht wonen en zit er ook op school
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
Mestreeeech is neeejt breejd mer meestreeeech dat is laaank!
ahum.. ik heb @home, in maastricht woon hartje centrum!.. internetten is daar prima! maar wil je je auto parkeren dan ben je de l*l
Pagina: 1