Watvoor broadband internet in Maastricht?

Pagina: 1
Acties:

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
hallo!

ik ga over 4 maanden op kamers in maastricht samen met 2 vrienden van mij. Nu ben ik mijn netwerkplan vast een beetje aan het plannen.

je weet het wel. we hebben alle 3 een PC met 100mbit netwerkkaart, en een laptopje met 100mbit netwerk en een 11mbit wireless kaartje (802.11b)

nu heb ik al een access-pointje, en wat PCMCIA 802.11b kaartjes, een 8 poort 100mbit switch.

nu moet ik ook nog een routertje kopen.
alleen wel weten wat voor breedband internet ze aanbieden in maastricht. ADSL? @home? Chello?

iemand uit maastricht die broadband internet heeft?

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Kneiter Ar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-07 21:35
In maastricht heb je gewoon @home maar als je op de universiteit maastricht gaat studeren, heb je campus@home. Das stukken goedkoper, en eigenlijk net ff beter. (als je de nieuwsgroepen ff niet meetelt).

Is dit btw wel de juiste plaats voor deze vraag?

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
en in sommige wijken is ook al ADSL (MxStream). Moet je maar ff sjekken op hun site. :)

T.net gallery | V&A ads

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:39

Steffie

Opaque

Volgens mij hoort dit gewoon in IT; SG >> IT

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Digihelp ®
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-08 06:54
Campus@Maastricht is echt geweldig.
Heb net ff een speedtestje gedaan:

Download NL: 1204.56 KByte/sec :)
Download VS: 380.12 KByte/sec
Upload: 15 KByte/sec

Alleen de upload snelheid is wat jammer. Door overmatig gebruik heet de Uni besloten om de upload wat te beperken.

En dan de prijs: voor 22 Euro per maand, hoef je het zeker niet te laten. Let wel ff op met je netwerk dat je maar 4 IP's krijgt per modem (wel gratis!!).

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:01

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Er is in M'stricht een eigen @home (Maastricht@home)
je kunt er ook al Mxstream krijgen, BBned en BabyXL zijn ook op sommige plaatsten beschikbaar :D

En als je er studeerd kun je Campus@home pakken, da's inderdaad net een tikkie sneller en beter (zonder veel nieuwsgroepen dat wel :'( ) als gewoon @home...

Het voordeel van Maastricht is dat ze nog steeds hun eigen nutsbedrijven hebben en dus hebben ze nog steeds een goede service omdat ze niet zo heel groot zijn :) Ze hebben redelijk geinvesteerd in hun eigen netwerk 8-)

* zwahiel heeft veel bekenden in Maastricht wonen en zit er ook op school :)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

Mestreeeech is neeejt breejd mer meestreeeech dat is laaank! :) ahum.. ik heb @home, in maastricht woon hartje centrum!.. internetten is daar prima! maar wil je je auto parkeren dan ben je de l*l :)
Pagina: 1