ik heb een Celeron 300 Mhz met 128 MB ram 6.4 GB HD en een 4 MB AGP diamond stealth 3d 4000 videocard met een 12 MB PCI add-on van 3DFX Voodoo 2. Maar ik windows doet hij het goed , en zodra ik een game wil starten zoals UT of Rainbow 6 schijt hij er mee uit en zegt doe het maar lekker zelf want hij keert terug naar windows zonder ook maar een keer te knipper met het beeld of iets --> dus als ik een game start doet hij niks.... !!! en dat is toch niet echt fijn. 
Het is de PC van mijn broertje en die wil wel gamen het heeft altijd goed gewerkt onder win 98 maar ik ben die CD kwijt... ik heb nu een active directory en nu kunnen ze allemaal inloggen op mijn domein en daarom wil ik geen win 98... is die videokaart nu gaar of ligt het aan win 2K ??
Nou wise-guys help me please...
Chris
Het is de PC van mijn broertje en die wil wel gamen het heeft altijd goed gewerkt onder win 98 maar ik ben die CD kwijt... ik heb nu een active directory en nu kunnen ze allemaal inloggen op mijn domein en daarom wil ik geen win 98... is die videokaart nu gaar of ligt het aan win 2K ??
Nou wise-guys help me please...
Chris