Toon posts:

[Win2K pro] 4Mb AGP + 12MB Voodoo 2 Werkt niet...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een Celeron 300 Mhz met 128 MB ram 6.4 GB HD en een 4 MB AGP diamond stealth 3d 4000 videocard met een 12 MB PCI add-on van 3DFX Voodoo 2. Maar ik windows doet hij het goed , en zodra ik een game wil starten zoals UT of Rainbow 6 schijt hij er mee uit en zegt doe het maar lekker zelf want hij keert terug naar windows zonder ook maar een keer te knipper met het beeld of iets --> dus als ik een game start doet hij niks.... !!! en dat is toch niet echt fijn. :(

Het is de PC van mijn broertje en die wil wel gamen het heeft altijd goed gewerkt onder win 98 maar ik ben die CD kwijt... ik heb nu een active directory en nu kunnen ze allemaal inloggen op mijn domein en daarom wil ik geen win 98... is die videokaart nu gaar of ligt het aan win 2K ??

Nou wise-guys help me please... :?

Chris

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit topic hoort in V&B :)

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

diamond monster 3D-II 12Mb ?
die heb ik ook onder win2k, zijn echter geen officiele drivers voor bij win2k en ook niet bij diamond

ik heb ze uiteindelijk gevonden op driverguide.com dacht ik, maar weet ik niet zeker..
haal driverguide maar weg als ik die hier officieel nie mag noemen..

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:18

Exirion

Gadgetfetisjist

->[VB]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
Misschien eens bij www.voodoofiles.com kijken? :?

Verwijderd

http://www.voodoofiles.com/getit.asp?id=5495&g=1&d=8&s=525544761 kijk hier eens!

Eta support for Voodoo2 in Windows 2000 and XP Glide/OpenGL.

Verwijderd

Dit is de webpage voor dit soort drivers.
http://www.voodoofiles.com/5495 veel suc6! Maar er bestaat eigelijk geen ondersteuning voor de voodoo2 onder windows 2000/XP.

Reactie's van diverse personen op deze webpage:
Monday, April 01, 2002 -
Reviewed By: www.broetli.de
Rating: 5 out of 5

Voodoo2 rulez! Thanks to Nvidia for taking advantage of 3dfx-technologies as to FSAA...
--------------------------------------------------------------------------------
Thursday, March 28, 2002 -
Reviewed By: Rich
Rating: 5 out of 5

Fantastic!!! - When XP told me that 3dfx had gone out of business I thought help !! thank you for this driver, so I can enjoy my games !!!
Pagina: 1