Mother, will they like this song?
Anoniem: 49104
Logitech Cordless Desktop Optical (is een zwarte) is wel redelijk stil, zit alleen wel een muis bij
- of... is dat toevallig het toetsenbord dat je al hebt?
Je moet er ook niet op gaan rammen natuurlijk
- handen vlak boven toetsenbord en bijna alleen zachtjes vingertjes bewegen.
Je moet er ook niet op gaan rammen natuurlijk
je hebt van die oprolbare plastic keyboards, ben de naam/merk ff kwijt, maar dar hoor je absoluut geen keyclick, 'tis net een lap plastic gewoon. 'keb het zien werken, echt mooi om te zien gewoon, en offut fijn typed? tja, alles is relatief he
Deze oprolbare toetsenborden zijn volgens mij wel van Dynalink te krijgen. Ze hebben alleen als nadeel dat het geen normaal toetsenbord is.
Mijn logitech cordless desktop I-touch optical maakt trouwens ook weinig geluid. Minder dan m'n BTC 9110 in ieder geval.
Mijn logitech cordless desktop I-touch optical maakt trouwens ook weinig geluid. Minder dan m'n BTC 9110 in ieder geval.
I'm the operator with my pocket calculator
Ik heb nu een normale Cordless Dekstop (weet niet of het iTouch is, zit wel zo'n cd-tje bij waar het opstaat, iTouch) met een muis erbij that is. Maar die maakt gewoon veel geluid!
Mother, will they like this song?
Anoniem: 38336
Je zou eens een andere sig moeten nemen, één van de modjes heet al lunatic, dat is verwarrend.
Of je geluid wat hoger zetten van winamp... hoor je het minder duidelijk
There is no beast without cruelty, Friedrich Nietzsche

IBM Preferred Keyboard
Deze toetsenbord is erg geruisloos. Heb er af en toe op mijn stageplek ermee getypt.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Keb er een van Cherry, de Cherry blueline, mooi design, leuk kleurtje en het klikken valt ook reuze mee, maar ja goedkoop is tie niet voor een niet-draadloos toetsenbord.
Rebuilding knowledge database
Wederom weer een persoon die voor het Logitech Cordless Dektop Keyboard kiest. Maar ik weet alleen niet of die er ook is zonder muis combinatie...
Qware toetsenborden zijn heel erg stil.... ze typen alleen voor geen meter maar dat is een detail
Mijn toestenbord ruist helemaal niet
Eat my shorts !
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
ik heb hier een compaq toetsenbord zo'n zwarte en deze tis erg stil en tiept echt lekker!!
misschien is dat een optie??
|we live in the history of a mad man Mr. G |
Volgens mij is dat een logitech. (de mijne wel iig)Op vrijdag 12 april 2002 10:15 schreef pyravex het volgende:
ik heb hier een compaq toetsenbord zo'n zwarte en deze tis erg stil en tiept echt lekker!!
Meh ...
die oude Packard Bell keyboards, geweldig zijn die dingen, heb er nu zelf ook eentje aan mijn computer hangen, typen echt fijn en zijn stil.
Alle toetsen en het bovenstuk van je bord afslopen, komt er een wit rubber ding onder uit, wt eigenlijk de toetsen zijn, maakt helemaal geen geluid!
Anoniem: 23285
Ja ja, kheb een cordless desktop optical, zo stil als wat.
[off topic]
kijk als je als jackie chan of chuck noris op je toetsenbord zit te hengsten, dan is geen een bordje stil...
Ligt dus ook een beetje aan je zelf.
[off topic]
[off topic]
kijk als je als jackie chan of chuck noris op je toetsenbord zit te hengsten, dan is geen een bordje stil...
[off topic]
Pagina: 1