Nou vanmiddag naar school kwam een oordopje van mijn walkman in de spaken van mijn fiets.
Was al niet zo'n hele nieuwe walkman dus dacht ik ik koop maar een nieuwe. En toen ging ik een beetje surven en kwam ik deze tegen die mijn wel goed lijkt. Maar heeft iemand ervaring met deze diskman? Weet iemand dus of hij goed/slecht is.
(het gaat mijn niet alleen om de mp3 functie maar om het algemeen. Dus als ze diskman niks is graag een ander alternatief. Graag wel tussen de 100 en 150 euro.
)
AudioSonic CD/MP3-speler CD 105
45 Seconden anti-shock. Programmeerbaar tot 64 nummers. Geschikt voor CD-R, CD-RW en MP3. Met repeat one/all, skip en shuffle. Dynamic Bass Boost. Incl. oortelefoon. Werkt op 2 penlite batterijen excl. of via adapter incl.
Adviesprijs: € 158,37
€ 109,00
Is deze dan wel wat ?
Philips Expanium 101 portable MP3 speler
Draagbare CD-speler met Magic ESP en MP3
CD-recordable en CD-ReWritable CD's
Schokongevoelig door Magic ESP
Line-out
Muziekvermogen 2x 3 mW (RMS)
Speelt MP3
LCD display met trackinfo
Afmetingen 32x130x138 mm
gewicht: 250 gram
(het gaat mijn niet alleen om de mp3 functie maar om het algemeen. Dus als ze diskman niks is graag een ander alternatief. Graag wel tussen de 100 en 150 euro.
AudioSonic CD/MP3-speler CD 105
45 Seconden anti-shock. Programmeerbaar tot 64 nummers. Geschikt voor CD-R, CD-RW en MP3. Met repeat one/all, skip en shuffle. Dynamic Bass Boost. Incl. oortelefoon. Werkt op 2 penlite batterijen excl. of via adapter incl.
Adviesprijs: € 158,37
€ 109,00
Is deze dan wel wat ?
Philips Expanium 101 portable MP3 speler
Draagbare CD-speler met Magic ESP en MP3
CD-recordable en CD-ReWritable CD's
Schokongevoelig door Magic ESP
Line-out
Muziekvermogen 2x 3 mW (RMS)
Speelt MP3
LCD display met trackinfo
Afmetingen 32x130x138 mm