DAoC wie wilt het uitleggen:

Pagina: 1
Acties:

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:58
Hoi mensen ik zag laatst Dark age of Camelot liggen en ik had een paar Amerikaanse vrienden over gehoord dat het helemaal top was. Nu denk ik eraan om het ook te kopen, maar ik zit met een aantal vragen.

1) Wat is het doel van het spel?
2) je schijnt te moeten betalen, maar wat als je er geen ruk aan vind? moet je een jaar betalen ofzo en heb je een creditcard nodig?
3) is het alleen online te spelen?
4) is het de moeite waard....?

ik hoor het wel thnkx

hoi

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:33

Bloodclot

Jawier!

Op maandag 08 april 2002 22:37 schreef Kr44nVogel het volgende:
Hoi mensen ik zag laatst Dark age of Camelot liggen en ik had een paar Amerikaanse vrienden over gehoord dat het helemaal top was. Nu denk ik eraan om het ook te kopen, maar ik zit met een aantal vragen.

2) je schijnt te moeten betalen, maar wat als je er geen ruk aan vind? moet je een jaar betalen ofzo en heb je een creditcard nodig?

ik hoor het wel thnkx
1) voer quests uit solo of met anderen. slacht beesten af en gain coole items. Verdedig je realm bij RvR's. er zijn 3 realms dus je kunt het andereland ook invallen.
2 6maanden 10E per maand. Maar je kunt per maand betalen 11-12 euro ofzo. creditkaart nodig.
3 ja
4 ik heb de beta gespeeld, maar nu weinig tijd om te spelen, ik zou het wel weer kunnen spelen. lekker elven slachten in hybernia!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 20:47
Op maandag 08 april 2002 22:37 schreef Kr44nVogel het volgende:

ik hoor het wel thnkx
1) Een sterk character maken en daarmee een van de twee (of allebei natuurlijk :)) andere player-controlled rijken binnenvallen.
2) Je krijgt de eerste maand gratis, daarna 10 euro per maand of minder als je voor langere termijnen tegelijk betaalt.
3) Yep
4) Hell yeah, verslavend als de pest.

(ps voor enventuele andere DAOC junks: ik ben Nava Navaniel in Albion op Prydwen, level 36 Infiltrator, pleased to meet you!)

WEBN & chill (@IBKR)

Verwijderd

ik heb geen ervaring met DAOC maar kan je Anarchy Online zeker aanraden, nu is het ook dat sci-fi me wat meer trekt

Verwijderd

Ik heb dus Doac ook zitten proberen :)
Welnu ben al 5 dagen online *D

Het is echt onwijs , gewoon je Ridder , tovenaar etc
helemaal aankleden met Cewle dingen , grote beesten afslachten met een groepje is echt veel beter als in een FPS game.
En als je niemand hebt of kent om tijdelijk met mee te spelen doe je een paar kill tasks of een quest oplossen.

Wat ik erg leuk vind is dat je bepaalde mensen regelmatig tegen kom , heb echt een soort sociaal leven in het spel.

Voor mijn is het echt helemaal perfect , this net als morrowind maar dan in de riddertijd en online met echte mensen en niet een engine waar je tegen speelt.

Dagelijks honderden mensen op de server en bij mij is de ping verder perfect zelden last van lag.

Ohw en als je de game koopt kan je de eerste maand gewoon online gamen daarna moet je 10E betalen.

Have fun B-)

• DeadKennedy
Op donderdag 16 mei 2002 08:17 schreef jackal_nl het volgende:
Ik heb dus Doac ook zitten proberen :)
Welnu ben al 5 dagen online *D

Het is echt onwijs , gewoon je Ridder , tovenaar etc
helemaal aankleden met Cewle dingen , grote beesten afslachten met een groepje is echt veel beter als in een FPS game.
En als je niemand hebt of kent om tijdelijk met mee te spelen doe je een paar kill tasks of een quest oplossen.

Wat ik erg leuk vind is dat je bepaalde mensen regelmatig tegen kom , heb echt een soort sociaal leven in het spel.

Voor mijn is het echt helemaal perfect , this net als morrowind maar dan in de riddertijd en online met echte mensen en niet een engine waar je tegen speelt.

Dagelijks honderden mensen op de server en bij mij is de ping verder perfect zelden last van lag.

Ohw en als je de game koopt kan je de eerste maand gewoon online gamen daarna moet je 10E betalen.

Have fun B-)
Speel je op Prydwen? Dan zou je zeker in onze guild moeten :) We zijn puur nederlandstalig en we proberen zoveel mogelijk Nederlanders en Belgen in de guild te krijgen :) Wij zijn erg sterk voor zo'n kleine (20 man) guild, hebben zelfs de hoogste Theurgist van de server :D

WEBN & chill (@IBKR)

• DeadKennedy
Op donderdag 16 mei 2002 04:14 schreef Hiro Shima het volgende:
ik heb geen ervaring met DAOC maar kan je Anarchy Online zeker aanraden, nu is het ook dat sci-fi me wat meer trekt
Ik hoor veel slechte dingen over Anarchy Online, eigenlijk nog nooit iets goeds gehoord. Wat is er zo leuk aan?

WEBN & chill (@IBKR)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Op donderdag 16 mei 2002 11:50 schreef DeadKennedy het volgende:

[..]

Ik hoor veel slechte dingen over Anarchy Online, eigenlijk nog nooit iets goeds gehoord. Wat is er zo leuk aan?
Gratis het rgenre uitproberen in Asheron's Call, een van de beste MMORPG's van het moment:

http://www.microsoft.com/games/pc/acdownload.asp

Wel CC benodigd hoorde ik voor de gratis maand. Speel het zelf al ruim 2,5 jaar sinds de beta.. dus verslavend is het zeker :)

Al begint 1 juni de beta voor AC2.. welke deze winter uit gaat komen.. De eerste 2e generatie MMORPG..

Verwijderd

ik heb het gespeeld, maar op gegeven moment begint het ECHT te vervelen.

ik het begin gaat lvl'en nog wel redleijk maar als je boven lvl 15 komt duurt het zoooooooooo lang.

en als je dan dood gaat verlies je weer exp en dan kun je echt je comp in elkaar slaan.
Moet je of geressed worden anders moet je meestal weer een TAKKe end lopen naar je graf.
Geloof me. als je boven de lvl 25 komt mag je blij zijn dat je lvl up gaat in 2 dagen.
En je denkt natuurlijk dat je dan gepowerlvl'ed kan worden door je vriendjes, maar d'r zit een exp cap aan zodat je niet meer dan een bepaald aantal exp kan krijgen, en dan nog steeds duurt het ****ing lang.

Dus je moet veeeeel tijd en geduld hebben.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Op donderdag 16 mei 2002 12:06 schreef ingeni het volgende:
Geloof me. als je boven de lvl 25 komt mag je blij zijn dat je lvl up gaat in 2 dagen.
Dat is voor een MMORPG niet zo heel gek, al ben ik met je eens dat DaoC gewoon veelste traag en irriterend is.

Zou lullig zijn als je iedere dag BLIJFT levelen.. dan ben je na een jaar lvl 365 ;) En dat maakt het spel er niet leuker op. Dit zijn namelijk geen spellen die je een maand of 2 maanden speelt.. Maar veeel meer van je tijd eisen als je er in verstrikt raakt..

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 11:49 schreef DeadKennedy het volgende:

[..]

Speel je op Prydwen? Dan zou je zeker in onze guild moeten :) We zijn puur nederlandstalig en we proberen zoveel mogelijk Nederlanders en Belgen in de guild te krijgen :) Wij zijn erg sterk voor zo'n kleine (20 man) guild, hebben zelfs de hoogste Theurgist van de server :D
Jammer ben een lvl 14 Merenary and Bad to the bone :P
ik zit op Excalibur , alibion.
Ik ben Gauma.

Mischien bij chart 2.

Have fun :)

• DeadKennedy
Op donderdag 16 mei 2002 12:06 schreef ingeni het volgende:
ik heb het gespeeld, maar op gegeven moment begint het ECHT te vervelen.

ik het begin gaat lvl'en nog wel redleijk maar als je boven lvl 15 komt duurt het zoooooooooo lang.

en als je dan dood gaat verlies je weer exp en dan kun je echt je comp in elkaar slaan.
Moet je of geressed worden anders moet je meestal weer een TAKKe end lopen naar je graf.
En je denkt natuurlijk dat je dan gepowerlvl'ed kan worden door je vriendjes, maar d'r zit een exp cap aan zodat je niet meer dan een bepaald aantal exp kan krijgen, en dan nog steeds duurt het ****ing lang.

Dus je moet veeeeel tijd en geduld hebben.
Hoi, ik ben level 37 :)
Tot level 35 kan je nog wel 2 á 3 levels per dag halen, daarna 1tje per dag ofzo (doe nu zelf 1 per dag, rest besteed ik aan mijn lieve kleine Aini, Lurikeen Enchantress op Excalibur)

WEBN & chill (@IBKR)

Verwijderd

Levelen is zo leuk als je het zelf maakt. Als je op 1 plek gaat zitten en uren lang dezelfde mobs gaat pullen is er weinig aan natuurlijk :X

Zowiezo is het een eitje tot 40, daarna gaat het pas echt traag. Maar goed dan heb je ook wel veel meer plekken om te xpen, in Albion althans: Dartmoor, Darkness Falls, Llyn Berfog en natuurlijk Lyonesse.

Maar goed na 45 ga je zeker dagen over 1 level doen ;p~ van 49 naar 50 was het 2 a 3 uur per bub in DF hehe.

Ligt ook aan je class als je een groeps onvriendelijke char als Assasin of Archer hebt gekozen gaat het natuurlijk wel wat langer duren als met een Healer.

Verwijderd

ook ff een vraagje, kan je zelf dingen maken, eten e.d.?

ik speel nl runescape, en daarin kan je bijna alles ook zelf maken
en dat vind ik zelf leuker als vechten, al is een goede dungeon doorzoeken ook heel leuk

Verwijderd

Nee geen eten maken , slapen is ook niet aan de orde :)

Wat je kan doen is spullen kopen verkopen , echt heel veel dingen voor je uiterlijk en allemaal door elkaar te gebruiken, en heel veel schepsels die je dood geven dingen terug zwarden,schild,helm etc , enzo maak je geld voor om spullen te kopen, en je kan dingen kleuren via een Dye handelaar , heb je ineens een gele cape , en een rood zwaard.

Al met al zie je heel veel verschillende figuren rond lopen
en als guild kan je een bep. kleur combi maken.

Ohw prima chatten trouwens daar das ook Fun :)

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 17:46 schreef jackal_nl een verhaaltje
dat kan ook in runescape (in beperkte maten)
maar het lijkt me zeker wel leuk, maar ik heb dus geen creditcard, en/of geld

dus als iemand voor mij wil betalen? :P :+ :D

• DeadKennedy
Op vrijdag 17 mei 2002 18:00 schreef Caspian het volgende:

[..]

dat kan ook in runescape (in beperkte maten)
maar het lijkt me zeker wel leuk, maar ik heb dus geen creditcard, en/of geld

dus als iemand voor mij wil betalen? :P :+ :D
Je kan dus ook craften, je hebt weaponcraft, armorcraft, siegecraft (katapulten, rammen en ballista's maken ERG handig om keeps mee in te nemen), fletching (bogen enzo) en tailoring.

WEBN & chill (@IBKR)

Verwijderd

hmmm lijkt wel erg op Myth of Soma zo te horen, maar ja..er zijn zoveel van zo'n soort spellen tegenwoordig. En probeer maar niet een goedkopere te vinden, want ze zijn allemaal 10 euro per maand...ook allemaal even verslavend trouwens :)

• DeadKennedy
maar het spel is dus gemaakt voor RvR (Realm vs Realm) combat, en dat is ERG vet :D dat is wat het speciaal maakt zegmaar...

WEBN & chill (@IBKR)

Pagina: 1