Toon posts:

Mafia is alweer vertraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dit staat op gamers.nl

Verschrikkelijk nieuws. Het langverwachte, steeds maar uitgestelde gangster-epos Mafia van Illusion Softworks heeft wederom vertraging opgelopen. De releasedatum van begin mei zal niet gehaald worden, en het spel staat nu gepland voor het derde kwartaal.

Een best opvallende verschuiving, gezien het feit dat enkele bladen en websites reeds een betaversie van het spel hebben kunnen spelen die in ieder geval beter van kwaliteit was dan die van Hitman 2. Maar nu hebben de makers alle tijd om de bugs uit het spel te halen, iets wat ze bij Hidden & Dangeours, alweer bijna 3 jaar geleden, een beetje vergeten zijn.

Misschien is de reden van de verschuiving ook wel ergens anders te vinden: bij de uitgever van het spel. Take2 heeft immers zowel GTA3 als Mafia gepland voor een release in mei. De kans is groot dat deze twee spellen in elkaars vaarwater gaan zitten als ze tegelijk uitgebracht worden, en dat dit teleurstellende verkoopcijfers voor beide games tot gevolg heeft. Hierdoor heeft men besloten Mafia uit te stellen omdat de vraag naar GTA3 groter was of omdat er nog meer aan Mafia te doen is dan aan GTA3. Maar dit is ook maar een theorie.

Hoe het ook zij, wachten zullen we. Mafia is nu dus op zijn vroegst in Juli te verwachten, als de bron tenminste gelijk heeft.

Ik trek dit echt niet, dat stomme uitgestel de hele tijd ik wacht nu al twee jaar op dit spel

Strakke verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:17

Fuelke

Forza Ferrari

Hmm, extra tijd om te sparen voor een upgrade >:)

Heb de screenshots ervan gezien en die zagen er heel erg mooi uit, jammer dat we hier alweer langer op moeten wachten, maar dat zijn we als PC-gamers ondertssn al gewoon, maar het blijft irritant :(

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:44
damn, alweer een vertraagde game
ach jah, ben voorlopig wel zoet met JK II, THPS3, G-O enz. enz.
maar ik kan niet wachten tot ik deze te pakken krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

ja jammer dat ie vertraagd is maarja ik kijk er niet van op. En idd kunnen we ons wel zoet houden met onderandere GTA3 :)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:10
Ik kan me er eigenlijk niet aan storen al die vertragingen. Al deze games zijn vaak toch maar even leuk, en daarna ga je weet volop CSen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahja je raakt eraan gewend(t)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:12
mwah was al iets langer bekend, desalniettemin niettegenstaande dat feit toch jammer :P
Ik zou haast willen zeggen: "Jammer" :)
Pagina: 1