Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Orange, Mobistar of Proximus?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tja, zoals ge waarschijnlijk al hebt gemerkt in't onderwerp zit ik dus met een vraag:
Welke van de 3 is het goedkoopste?
Dingen die fijn zijn om te weten, en die anders toch worden gesteld als ik ze niet opnoem:
- Ik bel +/- 5000 Fr op per maand :P (proximus toen)
- Ik bel iets meer in weekends (vrijdagavond tot en met maandagavond duurt mijn weekend) en in een werkweek meer na 19u 's avonds (moet werken tot zo laat :( )
- Ik bel 40 % naar proximus
- Ik bel 30 % naar orange
- Ik bel 30 % naar mobistar
Kan iemand mij helpen en eventueel enige cijfers geven? (die verschillende tarieven enzo van de verschillende netwerken, redelijk moeilijk om daaraan uit te kunnen :? )

Alvast bedankt!

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

• Sibbe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11 22:09
Tjah, dat zijn problemen hé.

Eerst even aan de meerderheid Nederlanders hier op GOT:
Orange, Mobistar en Proximus zijn dus de 3 gsm-netwerken in België.

Er zijn meer dan 100 tarief-formules om te bellen, de ideale voor u eruit kiezen is dus niet zo eenvoudig.

In The Phone House hebben ze vrij overzichtelijke tabellen met alle formules.
Op http://www.test-aankoop.be kan je laten uitrekenen welke formule voor u het goedkoopst is aan de hand van enkele parameters.

Proximus is over het algemeen de duurste, dus dat zou ik al uitsluiten, misschien dat My Talk met 25€ forfait van Orange iets is voor u?