|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
dat neemt niet weg dat er wellicht desgewenst een andere voeding in kan..
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Je kan altijd een zwaardere (of lichtere
|| Specs ||
FoeiOp maandag 08 april 2002 22:19 schreef gangsterjoey het volgende:
ThA SwA
De meeste mensen deugen!
|| Specs ||
Verwijderd
hangt er vanaf war voor kast het isOp maandag 08 april 2002 22:40 schreef gangsterjoey het volgende:
da's dan niet duur voor een kastje van 35 euro (excl. rembours) met 4x5.25" !!!
more info ?
Dat was klein gezeur van mijn kantOp maandag 08 april 2002 22:33 schreef debugdevil het volgende:
[..]
Remember --> begroeting onder posts en replies forbidden
OH JA
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
dat dacht ik alOp maandag 08 april 2002 22:43 schreef marzzman het volgende:
[..]
Dat was klein gezeur van mijn kant
Remember --> begroeting onder posts en replies forbidden
OH JA
maar ik wou het ff zeker weten
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
Dan zal die 300W ook niet van al te beste kwaliteit zijn (als je geluk hebt wel!).Op maandag 08 april 2002 22:46 schreef Vorlon het volgende:
€ 35,- voor kast met voeding?? Hmmz, dat kan nooit veel zijn, maargoed als jij graag wil bloeden ga je gang...![]()
Maar een brakke 300W is nog slechter dan een goede 250W. Weet niet of je er dan een flinke processor in kan steken...
Ik zag, ik nam en ik kwam...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()