|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!
Andere mensen helpen met hun problemen misschienOp maandag 08 april 2002 22:13 schreef gangsterjoey het volgende:
Maten, ff een vragie: (goh, wat doe ik hier anders?)
Jep.. dat kan.. misschien is een bios update nodig, maar het gaat iig werkenAls ik da fantastische ECS k7s5a Mobo ga kopen, kan ik er dan zonder problemen een AMD Duron 1 ghZ op zetten? (ik bedoel: gelet op de FSB) Laat me ff weten, ik kon het nie in de search vinden...
foeiThA SwA
Ha die maat !!!
Je had hem beter in deze topic kunne posten
[topic=460848/2/25]
Maar boeie, hij zal wel open blijven totdat je een antwoord heb. Ik weet het echt niet dit anwoord mensen, some help please for the n00b
LoLz
Je had hem beter in deze topic kunne posten
[topic=460848/2/25]
Maar boeie, hij zal wel open blijven totdat je een antwoord heb. Ik weet het echt niet dit anwoord mensen, some help please for the n00b
LoLz
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Jow wassup homes,ECS k7s5a Mobo ga kopen, kan ik er dan zonder problemen een AMD Duron 1 ghZ op zetten? (ik bedoel: gelet op de FSB) Laat me ff weten, ik kon het nie in de search vinden...
ThA SwA
YuO ShUolD know it can be done man! FSB you sEt in the BIOS. No ProblomO
PoEpHoOfD SwA!@ Aihhgt
Wedden dat jij de search knop niet eens heb ingedrukt
JA gangster, lezen die FAQ !!!Op maandag 08 april 2002 22:18 schreef Pollewob het volgende:
[..]
foei>> [topic=309815/1/25]
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Precies, vragen kunnen niet vaak genoeg gesteld worden. We worden er nooit zat van.Op maandag 08 april 2002 22:19 schreef BzrK het volgende:
ja dat werkt. faq lezen sux
Wedden van wel?
Mac, we're LOL
ThA SwA
Mac, we're LOL
ThA SwA
|| Specs ||
Sorry mensen, ik zal het niet meer doen, die ThA SwA op hetend, meej zo'n manneke erbij, ik gebruik me Signature ervoor, ok?
(....)
(....)
|| Specs ||
Verwijderd
Ik krijg het vermoeden dat de plaat voor jouw hoofd te groot is om overheen te kijken.Op maandag 08 april 2002 22:22 schreef gangsterjoey het volgende:
Wedden van wel?
Mac, we're LOL
ThA SwA
Ga eens lezen kerel!Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.
Mij is het nog niet gelukt :): [topic=462624/1] .
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Verwijderd
Toe maar weer. Nu dat je toch bezig bent, de "edit-knop" is ook erg handig.Op maandag 08 april 2002 22:26 schreef gangsterjoey het volgende:
Sorry mensen, ik zal het niet meer doen, die ThA SwA op hetend, meej zo'n manneke erbij, ik gebruik me Signature ervoor, ok?
(....)
Mensen, ik heb m'n gedrag al verbeterd, maar nu ik dat verhaal heb gelezen van de mwduck, en ik d8 ook ergens anders een verhaal te hebben gelezen van een ECS mobo ZONDER bios, hoe krijg je die bios er dan in? Moet je dan in de winkel vragen (voor/na verkoop)???
|| Specs ||
ik heb hier ook een k7s5a met een duron 1ghz draaien en die draait zonder problemen op een 235 watt voeding met een voodoo5 2 hdd's en een cdrom speler
damn heb jij nooit engels gehadOp maandag 08 april 2002 22:18 schreef Poephoofd het volgende:
[..]
Jow wassup homes,
YuO ShUolD know it can be done man! FSB you sEt in the BIOS. No ProblomO
PoEpHoOfD SwA!@ Aihhgt
Wedden dat jij de search knop niet eens heb ingedrukt
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Dit meen je serieus? Zo ja, een curses 'tussen de regels doorlezen' is hier wel op zijn plaats.Op maandag 08 april 2002 22:56 schreef Mary Wana het volgende:
[..]
damn heb jij nooit engels gehadje sinsopbouw suxx!
Pagina: 1