[MB] Fans geen power meer?

Pagina: 1
Acties:

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:30

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Hey Peeps, volgens mij heb ik net iets fouts gedaan :P Nadat is speedfan heb geinstalleerd -en weer uninstalled heb (nadat ik me bedacht dat ik toch geen aparte fans op échte connectors heb :+) was het ineens STIL in mn kamer! De enige bron van geluid in mn pc was weggevallen: de CPU FANS! (slotA dualfan cooler - VOS32+ 8-)) Dus ik -SHIT-... uhm... AARGH! En -RUK- snel die stekker er uit (power knop duurde te lang, en dankzij mn 'koffermodtroep' op mn bureau zit die stroomkabel vlak voor mn neus :Y))

Maar goed... Ik heb nu dus mn Cpu fans op een externe voeding lopen, en dat haat ik! aangezien MBM het nu niet kan checken :( Kan het zijn dat mn fan connectoren echt dood zijn? Tis een Asus K7V btw... Ik heb speedfan echt compleet geunistalled, gereboot, alles!

snif ;(

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 22:06 schreef BaRF het volgende:
blalala peep your ***
:+ maaruhh ik heb geen idee, en je kunt je toerentallen toch nog wel bijhouden door't gele draadje erop te doen? of wil da ook al niet meer en ehh.. mijn onderste doet't nietmeer ( connector ) kortsluiting ofzo :( keerte met schakelaar zitten te prutsen |:( maarja cpu is ok :) ( bijmij )

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
mmm, misschien dat er toch iets is doorgebrand ofzo... kzou alleen niet weten hoe :?

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
update: snik hij doet het echt niet meer... maar zoals alles heeft dit ook weer een voordeel :) Nu heb ik een extra reden voor een goede fanbus, en kan ik zelfs die KLERE herrie van mn vosje terugbrengen - ik heb nu mn athlon even op 800 draaien ipv 1000, en nu krijgt mn cpu cooler maar 7,5 volt @ 43°C en het is hier heeeeeerlijk stil :) Kan ik tenminste weer eens slapen... (ok, mn papst 12cm doet zn werk wel op 12v maar die hoor je totaal niet :P

• Trek Y11
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-02 12:35

Trek Y11

Eat my shorts

Probeer speedfan eens opnieuw te installen, als je in speedfan geen vinkje bij : set fans to 100% on program exit hebt staan blijven de fans laag staan als je het prog uitzet.

Vinkje aanzetten en dan een uninstall misschien is dan je probleem opgelost.

What if this weren't a hypothetical question?

• Atmosphere
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-12-2025
Misschien dat inderdaad ACPI/APM interfaces verstoord worden door een brakke driver :r die is blijven hangen na een uninstall (wat windows (9x t/m XP) naar mijn smaak iets te veel doet |:() Ik denk dat je inderdaad proggie ff opniew moet installeren (zoals TrekY11 hierboven ook al zei)

-x(Al is de wereld is nog zo klein. Atmosphere vind hem wel fijn)x-; Sys; t-net

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
key ik ga t eens proberen, thanks

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:33

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
of reset je bios eens?

Tweakers Discord

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 23:46
Doet je fan het wel tijdens het opstarten of onder dos ??

Ja = software probleempje windows.
nee = mobo naar de ******
Pagina: 1