Toon posts:

pc gaat vanzelf opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search gebruikt en verschillende zinnen vermeld maar ben nog niet uit wat het zou kunnen zijn.
zoals jullie zelf zien is mijn cpu overgeklokt met een iddle temp van 41 graden.
Maar de pc lijkt vanzelf in de explorer te gaan leven zoals het balkje naar boven scrolt en daarna reset die zijn eigen opnieuw.
Temp ligt het niet maar zou het kunnen dat het netwerkkaart er niet tegen kan een fsb van 141?
Spec, ziet u hieronder en bedankt.

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 22:02 schreef jimmy het volgende:
Maar de pc lijkt vanzelf in de explorer te gaan leven zoals het balkje naar boven scrolt en daarna reset die zijn eigen opnieuw.
??? :? ??? :? ???

edit:

Nee, ik bedoel ik snap die hele zin niet :D

Verwijderd

Topicstarter
Dat dacht ik dus ook, nog nooit meegemaakt zoiets.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:50

BaRF

bijna kerst

ik meer dat ie bedoeld 'waar de hell heb je het over!' ;)

edit:
(juist)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Mijn gok is de combinatie Wake On Lan een een trojan.
Je hebt die trojan draaien, iemand evil probeert te connecten, je wake on lan triggered en je PC gaat aan. Evil persoon logt in en gaat door je files neuzen (niet wetende dat de PC net aan is gegaan) en doet ronduit boosaardige dingen. Lijkt me niet met Overclocken te maken hebben.

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:05
Op maandag 08 april 2002 22:02 schreef jimmy het volgende:
hij start zichzelf dus niet op, ik dacht dat dit weer zon wake-on-lan geval was, onduidelijke titel dus.
anyways mischien ligt dat scrollen aan je muis? ook wel eens bij een vriend gehad maar dan resette hij niet. probeer anders even een iets lagere fsb snelheid en kijk of ie het nog steeds doet.

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-08 08:45
Kan dr ook niet echt veel van maken ;-)

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:05
Op maandag 08 april 2002 22:09 schreef m-m het volgende:
Mijn gok is de combinatie Wake On Lan een een trojan.
Je hebt die trojan draaien, iemand evil probeert te connecten, je wake on lan triggered en je PC gaat aan. Evil persoon logt in en gaat door je files neuzen (niet wetende dat de PC net aan is gegaan) en doet ronduit boosaardige dingen. Lijkt me niet met Overclocken te maken hebben.
dat kan niet want de pc reset zichzelf, hij start niet van uit-stand op. geen wake-on-lan dus

Verwijderd

Misschien een trojan idd of een leuke vriend die voor de fun iets als PC anywhere heeft geinstalleerd??

WinXP heeft ook een remote functie..??

Het lijkt me vreemd dat (zoals ik begreep uit je verhaal) je startmenu vanzelf opent en de PC reset. Misschien een leuk (doch FOUT) proggie in je opstartmenu???

Ik kan me soortgelijke grappen herinneren van mijn vorige opleiding (shutdown.exe in iemands opstartmenu gezet, pc starte op en sloot direct weer af :P)
Pagina: 1