Op maandag 08 april 2002 21:56 schreef kmf het volgende:
Ik heb een Sony VPLVW10HT beamer die ik gebruik om dvdeetjes af te draaien en een beetje PS2 te spelen. Op zich wel relaxed

, maar ik zou nu dus ook graag wat gedownloade zooi erop willen afspelen. Als ik het via de standaard svhs uit van de laptop op de beamer aansluit verlies ik aardig wat scherpte. Nu wou ik het dus met een vga naar rgb kabel proberen (schijnt volgens amerikaanse specs een vga-->5RCA kabel te zijn), maar kan deze kabel nergens vinden. Dacht dat ik er met een vga-->BNC en een BNC-->RGB kabel ook kon komen, maar kan deze laatste (BNC naar RGB) niet vinden. Iemand misschien een idee hoe ik dit kan oplossen of misschien waar ik deze kabel kan vinden?
Thanx,
KmF
VGA naar BNC moet je hebben.. zitten 5 coaxjes in.. en die gaan naar 5 BNC connectoren.
Bezuinig niet op de kabel, helemaal omdat je vrij hoog in resolutie moet gaan om de volledige kwaliteit van de LCD panelen te benutten, met goedkope kabels krijg je ghosting en veel ruis.
Mooie projector trouwens.. ruilen ?
En duur is hij juist in verhouding helemaal niet.. Meeste projectoren kosten het dubbele.. Maar wat wel heel erg mooi aan deze projector is, is dat hij 16:9 LCD panelen heeft.
Grote nadeel is dat hij vrij veel uitval heeft kwa pixels, en dat de lamp "maar" 1000 uur meegaat.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©