Toon posts:

Het verschil tussen Geforce 4 en 3d Blaster 4 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oke sorry voor de vele vraag tekens en de onduidelijke vraagstelling.
Maar kan iemand nu ff precies zeggen wat het verschil is tussen een b.v. Asus Geforce 4 Ti 4400 kaart en een Creative 3d blaster 4 Ti 4400 (ik weet dat ze beide spelletjes erbij hebben en tv out enzo) Het verhaal is dat ik een geforce 4 heb besteld en ik zie nu op de doos alleen 3d blaster staan |:( en vraag me af of ik hem moet ruilen.

B.V.D.
B.A.

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 19:22

Beaves

Usque ad Finem

Op maandag 08 april 2002 21:55 schreef benonline het volgende:
Maar kan iemand nu ff precies zeggen wat het verschil is tussen een b.v. Asus Geforce 4 Ti 4400 kaart en een Creative 3d blaster 4 Ti 4400 (ik weet dat ze beide spelletjes erbij hebben en tv out enzo) Het verhaal is dat ik een geforce 4 heb besteld en ik zie nu op de doos alleen 3d blaster staan |:( en vraag me af of ik hem moet ruilen.

B.V.D.
B.A.
Er is geen enkel verschil, het zijn allebei kaarten met de Geforce 4 en die heb je toch ook besteld? Het is niet zo dat als de kaart een GF4 gebruikt als GPU, dat ook in de naam terecht komt. Zo gebruikt Creative dus de naam "Blaster".

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[topic=462497/1/25]

Daar staat genoeg in lijkt mij :z

En een 3D blaster kan heel goed een gf4 zijn jah... staat ook vast wel eergens op de doos/in de boekjes :)

• PROximity
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-07 22:54
Op maandag 08 april 2002 21:55 schreef benonline het volgende:

B.V.D.
B.A.
Dat is gewoon een Geforce 4 kaart, net als mijn oude 3d Blaster annihilator 256 DDR <- geforce 1.

Zo heten die kaarten nou eenmaal; net als de Prophet bij Hercules, dat zijn de radeon en geforce kaarten van hercules

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Je vorige topic is niet voor niks op slot gegaan... lees die sluitmessage nog maar een keer.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Dit topic is gesloten.