Toon posts:

Geel stekkertje op Ti200 ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Mede tweakers....

Ik had net ff mijn Pentiumpje 4 1800Mhz (aldi pc) open gesloopt, en heb daar ff voor wat extra verkoelling gezorgt ... je weet maar nooit :) Maar nou viel me op dat mijn videokaartje verbonden is met een geel stekkertje aan snoertje en loopt ergenst in het donker naar boven (voorkant geloof ik), maar kan zonder dat ik alles er uit moet halen niet zien waar naartoe. Oke hier dan mijn vraag.... waar dient dat draadje voor... staat er stroom op :? Was hem vergeten aan te sluiten |:( Zette mijn computer aan en merkte geen verschil :? Daarna bedacht ik me opeens dat ik hem vergeten was aan te sluiten, en heb hem er weer opgezet, maar nu heb ik toch hopelijk niks gesloopt ofzo he :'(

Verwijderd

een aldi pc dat is toch geen pc of ligt het aan mij

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op maandag 08 april 2002 21:39 schreef computerboer22 het volgende:
Hier zijn genoeg discussies over geweest :{

[Ontopic] Geen idee waar dat stekkertje voor is. Zal waarschijnlijk wel naar je DVD-speler lopen ofzo (hardwarematige DVD-ondersteuning)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 april 2002 21:39 schreef computerboer22 het volgende:
Als je niks nuttigs te zeggen hebt... hou dan je mond |:(

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 15:12
Zit er een fan op je ti200? Als dit het geval is kan ie daar dan niet van zijn :?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 april 2002 21:41 schreef Compubiter het volgende:

[..]

Hier zijn genoeg discussies over geweest :{

[Ontopic] Geen idee waar dat stekkertje voor is. Zal waarschijnlijk wel naar je DVD-speler lopen ofzo (hardwarematige DVD-ondersteuning)
Jezus dat is snel :) Zou best wel eens kunnen ja dat dat voor mun DVD spelertje is :) Tja.... heb ze zelf nog nooit ingebouwd :Y) Maare, kan het kwaad als je heb dan 1x vergeten bent aan te sluiten :?
Zo niet dan mag ik wel weer van geluk spreken geloof ik *D

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 08:28
een aldipc heet aan de voorkant een paar firewirepoorten en nog wat andere aansluitingen zitten dat is dus je multimediahub

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 18:37

yGiDoRp

Sawasdee

Ik denk dat het de TV-in is. Je hebt toch zo'n 3,5" paneeltje met in en uitgangen.

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_15/BILD01.JPG

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 april 2002 21:43 schreef M v Akkeren het volgende:
Zit er een fan op je ti200? Als dit het geval is kan ie daar dan niet van zijn :?
Nu wel :) Maar die heb ik er zelf net ff op geknalt.... daarvoor dus niet, en dat gele draadje zit op de achterkant van mijn Geforce Ti200.... maar tanks voor je replay :Y)

Verwijderd

Is dat niet de TV input ?

Althans, in de folder (maar dan van die 2GHz) zit een A/V-bay onder de floppydrive.

En over "AldiPC is geen PC":
Het zijn door Medion bij elkaar geraapte OEM PC's, er zit gewoon degelijk spul in (Asus, nVidia, Intel etc) voor een schappelijke prijs. Dit in tegenstelling tot andere OEM's die nog wel eens zich vergrijpen (Powercolor, Geforce2MX200, PCChips, Target etc).

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op maandag 08 april 2002 21:44 schreef Stablevirus het volgende:

[..]

Jezus dat is snel :) Zou best wel eens kunnen ja dat dat voor mun DVD spelertje is :) Tja.... heb ze zelf nog nooit ingebouwd :Y) Maare, kan het kwaad als je heb dan 1x vergeten bent aan te sluiten :?
Zo niet dan mag ik wel weer van geluk spreken geloof ik *D
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find#hitstart]http://gathering.tweakers.net/forum/find#hitstart ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 april 2002 21:46 schreef kleefding het volgende:
een aldipc heet aan de voorkant een paar firewirepoorten en nog wat andere aansluitingen zitten dat is dus je multimediahub
Kan het niet meer bijbenen ... wat een snelle reacties :)
Gossie... ja dat kan het ook zijn.... Tanks :Y)

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op maandag 08 april 2002 21:47 schreef yGiDoRp het volgende:
Ik denk dat het de TV-in is. Je hebt toch zo'n 3,5" paneeltje met in en uitgangen.

[afbeelding]
Waarschijnlijk bedoel je dan TV-Out. Ik denk idd dat je gelijk hebt, want die stekkertjes zijn altijd geel.

edit:
Zie inderdaad dat het een input is. :D

Verwijderd

Op maandag 08 april 2002 21:43 schreef M v Akkeren het volgende:
Yeah right ... wat moet een kabeltje van je fan bovenaan op de pc ... een fan van je videokaart is gewoon aangesloten op je videokaart.... maar het is denk ik een tv-out voor verbonden naar de voorkant ... tenminste dat is bij een alldi pc zo ... anders zou het zelfs ook wel voor je dvd zijn ... :P ... .

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 april 2002 21:48 schreef euss het volgende:
Is dat niet de TV input ?

Althans, in de folder (maar dan van die 2GHz) zit een A/V-bay onder de floppydrive.

En over "AldiPC is geen PC":
Het zijn door Medion bij elkaar geraapte OEM PC's, er zit gewoon degelijk spul in (Asus, nVidia, Intel etc) voor een schappelijke prijs. Dit in tegenstelling tot andere OEM's die nog wel eens zich vergrijpen (Powercolor, Geforce2MX200, PCChips, Target etc).
Ben het wat betreft die aldi pc helemaal met je eens :) En verders denk ik dan inderdaad dat het de aansluiting moet zijn van de video in of zo :Y) Hopelijk heb ik niks gemold na het 1x niet aansluiten.... gelukkig doet hij het nog steeds.... typ nu via deze pc hier op tweakers.net :)

Verwijderd

Als je alleen eventjes de Video-in een Audio-input hebt gegeven, denk ik niet dat er iets kapot is. Vaak zitten er ook filtertjes op de kaart om het een en ander wat niet hoort op de input (of output) weg te filteren.

Maar, voordat je ergens iets in stopt, altijd even goed nadenken, dat moet je achter de dancing ook :+

en ehm, computerboer22, waren Puch Maxi's dan ook geen brommers? :o

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 april 2002 22:05 schreef euss het volgende:
Als je alleen eventjes de Video-in een Audio-input hebt gegeven, denk ik niet dat er iets kapot is. Vaak zitten er ook filtertjes op de kaart om het een en ander wat niet hoort op de input (of output) weg te filteren.

Maar, voordat je ergens iets in stopt, altijd even goed nadenken, dat moet je achter de dancing ook :+
Ho ff .... dat heb ik niet gedaan hoor ;) Was gewoon stekkertje vergeten terug te plaatsen op mun videokaartje, en vroeg me af waar hij eigenlijk voor was, en of het uitmaakte dat ik me pc zonder hem aan te sluiten had aangezet. Maar ik geloof dat ik dit keer geluk heb gehad *D Mensen... bedankt voor al jullie snelle reacties.... ik denk dat ik gerust ben gesteld ... THANKS :z
Pagina: 1