Heel simpel, je schroeft de kap eraf en je vind vooraan vanzelf héél makkelijk het groene LED'jeOp maandag 08 april 2002 21:25 schreef Juniorrules het volgende:
Ik heb een nieuw idee :
Is het geen idee om je LED van je monitor blauw te maken?Na de CD-Rom drive, de het mobo ledje, de FDD, en de DVD speler lijkt me dit toch een logische volgende stap...
Iemand ervaringen/ideeën over de uitvoering?
Ps: [MM] = Monitor Mod
kewl! pics plzOp maandag 08 april 2002 21:27 schreef PlaceR het volgende:
al bij tv gedaan (zit trouwens ook window in)
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
Bedenk dan wel ff dat een monitor ook met een dual color led uitgevoert kan zijn
duzzz dat is het niet zo gemakkelijk als meeste denken ....
Idd!!!!!!Op maandag 08 april 2002 22:29 schreef mad_maxz het volgende:
Bedenk dan wel ff dat een monitor ook met een dual color led uitgevoert kan zijnduzzz dat is het niet zo gemakkelijk als meeste denken ....
Mijn monitor heeft idd ook 2 kleuren!
Oranje als ie uit is en gewoon groen als ie aan staat!
Dus als je nou een dual-led hebt, dan word het wat moeilijker!
Of je zou moeten zoeken naar een dual-led waarbij de een blauw is als je monitor aanstaat...
en zo'n felschijnende led die recht in je ogen schijnt is ook niet leuk ....
Zo'n 2 kleuren led werkt vaak door gewoon de polariteit om te draaien, dan doet de andere kleur 't opeens.
Dus als je 2 leds op elkaar soldeert, allebei richting plasticje in de behuizing richten, en je bent klaar!
Ik ga alleen de garantie van mijn 22" iiyama nog niet verneuken. De rest van de compu vond ik niet zo'n probleem. Zijn allemaal losse onderdelen die los zijn te vervangen.
Dus als je 2 leds op elkaar soldeert, allebei richting plasticje in de behuizing richten, en je bent klaar!
Ik ga alleen de garantie van mijn 22" iiyama nog niet verneuken. De rest van de compu vond ik niet zo'n probleem. Zijn allemaal losse onderdelen die los zijn te vervangen.
...
jaja.. en jij denkt dat dat bij elke monitor hetzelfde is? Nee dus. Mijn Philips 107MP is een draak om even het ledje te verwisselen. Daarvoor moet je de complete beeldbuis verwijderen omdat de beeldbuis is opgehangen aan het front en de toegang tot het printje met de led blokkeert.Op maandag 08 april 2002 21:26 schreef Rave17 het volgende:
Heel simpel, je schroeft de kap eraf en je vind vooraan vanzelf héél makkelijk het groene LED'jeEven verwisselen en klaar is kees. Heel makkelijk aangezien de printplaat lekker ruim is
En het ledje van je monitor (of drives, muis toetsenbord, netwerkkaart, gsm) vervangen is echt niet nieuw. De ledjes van je laptop, daar hebben we nog een mod die nog niet zo vaak gezien is
NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty
En de leds van de scanner, de printer en de modem, speakers heb ik al gezien, alle leds zijn te vervangen.Op dinsdag 09 april 2002 01:08 schreef RolandWitvoet het volgende:
blabla
En het ledje van je monitor (of drives, muis toetsenbord, netwerkkaart, gsm) vervangen is echt niet nieuw. De ledjes van je laptop, daar hebben we nog een mod die nog niet zo vaak gezien is
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Pagina: 1