Toon posts:

[linux] GoT mozilla blacklist ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd,

Ik kan met Mozilla 0.9.8 iedere site ter wereld bereiken, behalve gathering.tweakers.net (www.tweakers.net werkt wel gewoon)

Mozilla zegt "Document: Done" , maar ik zie niets.

Met andere browsers op de zelfde machine werkt het wel goed.
(alhoewel ik bij Konqueror soms een keer moet refreshen omdat ik anders alleen de header en footer van het forum zie, maar ja....)

Iemand enig idee wat hier aan de hand is ???

Verwijderd

Mischien Mozilla 0.9.9 effe proberen...

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 12:04

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Staat Javascript aan?

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Topicstarter
Tja, daar trap ik geen 4e keer in.

Die krijg ik al helemaal niet aan de gang op RH 7.2, 3x geprobeerd (dat moet toch kunnen werken dacht ik zo) en 3 x weer gewoon 0.9.8 geinstalleerd, ik sla er eventjes 1 over, ga bij mozilla 1.0 wel weer een kijken.

Hij heeft het trouwens wel altijd goed gedaan ( gisteren deed ie het nog......haha )

Verwijderd

Waarom wil Mozilla 0.9.9 niet draaien dan???

De RPM versie of de tar.gz versie?

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:57
ik heb mozilla 0.9.9 werkt perfect nog nooit problemen

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het weer !! (hoi,hoi)

Ik heb m'n cookies eruit gegooid, en nu mag ik er weer op.
(koekies over houdbaarheids datum heen ofzo....?!?)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 april 2002 21:29 schreef Markiedam het volgende:
Waarom wil Mozilla 0.9.9 niet draaien dan???

De RPM versie of de tar.gz versie?
Ik denk dat ik 3x de rpms heb geprobeerd, als ik 'm
probeer op te starten lijkt het effe of ie het gaat doen (zandloper) maar dan sterft ie een stille dood. Ook vanaf de console geeft ie helemaal geen foutmelding. Hij lijkt te starten, maar daar blijft het bij....

Maar je hebt me overtuigd, ik ga het dan wel een 4e keer proberen, maar nu wel met de .tar.gz's

0.9.8 doet het verder prima bij mij dus er is niet echt haast bij.

Verwijderd

Rond de 12e wordt de release van Mozilla-1.0 rc1 verwacht. Wellicht nog maar een paar daagjes wachten :)

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Beetje off-topic:
Mozilla 0.99 (rpm) dit het hier prima op GoT en op de rest van het WWW. Echter, op T.net wordt de hele pagina keurig geladen, en net als je denkt dat de pagina klaar is: crash :( . (segmentation fault)
En het belachelijke is: Opera 6 doet exact hetzelfde |:(
Iemand een goed idee?

• MBMarduk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

MBMarduk

BAR-baar

0.9.9 doet het prima.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:14
Ik gebruik Mozilla (onder Linux en Windows) al ruim een half jaar om GoT te browsen, dus ik heb vaag het vermoeden dat het niet bepaald aan GoT ligt dat het niet werkt...

• arnova
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:44

arnova

weet veel, maar niet alles

Op dinsdag 09 april 2002 11:23 schreef AlterEgo het volgende:
Beetje off-topic:
Mozilla 0.99 (rpm) dit het hier prima op GoT en op de rest van het WWW. Echter, op T.net wordt de hele pagina keurig geladen, en net als je denkt dat de pagina klaar is: crash :( . (segmentation fault)
En het belachelijke is: Opera 6 doet exact hetzelfde |:(
Iemand een goed idee?
Als Opera precies hetzelfde doet dan zit het probleem NIET in de browser maar (zoals zo vaak, volgens mij) in de Java Runtime Engine (JRE).

ESP Controlled PvBoiler https://github.com/arnova/pvboiler

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op dinsdag 09 april 2002 14:55 schreef master_artech het volgende:

[..]

Als Opera precies hetzelfde doet dan zit het probleem NIET in de browser maar (zoals zo vaak, volgens mij) in de Java Runtime Engine (JRE).
Dacht ik ook... Konqueror draait op dezelfde JRE 1.3 probleemloos op T.Net (en zonder JRE ook). Dus JRE lijkt me uitgesloten.

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Mozilla blijft een brak stukje software :(

Onder Windows werkt het prima bij mij (0.9.9), maar onder Linux is het een ramp. Ik gebruik Debian Woody met de pre-gecompileerde versie van Mozilla 0.9.9 .. het werkt in het begin wel, ziet er ook goed uit. Maar altijd na 5 minuten ofzo is de keyboard focus onbereikbaar :(

Ik kan dan niets meer typen, maar wel gewoon met de muis browsen :?

Als ik een tekstbox aanklik, krijgt 'ie ook niet meer de focus, echt vreemd |:( onder Windows heb ik er nooit last van. Gebruikte windowmanager is Fluxbox, maar daar ligt het niet aan, aangezien Mozilla zelf wel gefocused is..

Browsen onder Linux is nog steeds k*t :(

[edit]
Ik heb dit alleen onder Mozilla, andere programma's onder X werken prima. Moet dus wel aan de XUL interface liggen..

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Pagina: 1