Toon posts:

Netmeeting draaien onder WinXP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal :)

Als ik onder windows xp Netmeeting wil opstarten sluit hij het programma direct weer af :(
De eerste keer ging alles bijna goed... alle gegevens ingevuld en hij zou moeten opstarten... dat heeft hij alleen nog nooit gedaan... :( Nu is de vraag of iemand dit probleem kent en daar mij mee zou kunnen helpen?

Al vast bedankt,

xxx3 :)

Verwijderd

En je krijgt ook helemaal geen foutmelding te zien?

Anders zou ik Netmeeting even opnieuw installeren.

Verwijderd

Topicstarter
He...

Nee, ik krijg helemaal geen melding. Als ik netmeeting opstart zie ik eerst zo'n leuk wit schermpje dat netmeeting opgestart word en daarna verdwijnt hij net zo hard... Dus verder kom ik niet.. :?

Windows xp is ook al opnieuw geinstalleerd... maar mocht niet baten!

Verwijderd

Hallo mensen!
Ik weet, dit topic is al oud maar nooit afgemaakt :/

Ik heb ook sinds kort een probleem met opstarten. Duurt heel lang en progjes lopen vast, na lang wachten werkt het wel. Misschien door AD-Aware is het programma vreemd gaan doen. Waar kan ik netmeeting opnieuw downloaden voor Windows XP Pro NL?

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
netmeeting is echt gaar met win2k en winXP

in 2k reboot mijn pc, en in xp sluit ie idd af zoals topicstarter zegt
maar niet altijd, af en toe doet ie het wel

en dat terwijl netmeeting gewoon van MS zelf is |:(

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

ja idd, maar ik had eerst geen problemen, werkte altijd goed eigenlijk. Maar sinds kort dus niet meer. Vind het raar dat ik ook niet kan vinden waar je opnieuw kan downloaden om opnieuw te installeren

• Noedelsupke
ja das ook zo vaag

Netmeeting valt nergens los te downloaden voor zover ik weet( iig niet op de MS site :? )
heb ik ook tijdje naar zitten zoeken

geloof dat er op www.download.com wel een linkje stond die niet werkte ofzo :?

PIII 800@804 Mhz

• ajouin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11-2025
http://www.microsoft.com/...c31968b520&DisplayLang=en
de losse is alleen voor 95/98/nt4.0

Verwijderd

Heee ja is wel leuk, die link voor andere OS-en, alleen die hebben wij natuurlijk al geprobeerd. Je krijgt dan een foutmelding dat deze versie van Netmeeting niet geïnstalleerd kan worden op dit besturingssysteem. Dus helaas, ook dit is geen oplossing. Wat nu? :/

• ajouin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11-2025
netmeeting kan je ook installeren via setup van internet explorer 6.0

• Noedelsupke
ajouin schreef op 06 februari 2003 @ 08:37:
netmeeting kan je ook installeren via setup van internet explorer 6.0
bert vertel vertel :9

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Yooo, weet echt niemand hoe we netmeeting moeten fixen in XP? :/

Verwijderd

Ik heb een soort gelijke fout , netmeeting bijna geinstaleerd , wordt het beeld zwart maar de pc blijft aan. net of hij op standbij staat .als ik opnieuw opstart en netmeeting weer probeer dan gaat weer hetr beeld zwart en de pc blijft aan .

iemand hier ervaring mee??

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Ik maak de topictitel even af :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

het lijkt inderdaad een bekend thema te zijn. ... Maar dat heb je IMHO zelf zeer eenvoudig met Google vast kunnen stellen.... :(
Doe eens wat extra moeite zou ik zeggen en kom dan terug met gerichte vragen.

http://groups.google.com/...ows+xp%22&sa=N&tab=wg&lr=
en
http://www.google.nl/sear...blem+%22windows+xp%22&lr=

suc6

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2003 16:21 ]

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Nou ik doe nog een kickje erbij, ik heb dus ook last dat alles crasht als ik Netmeeting in Windows XP opstart... bij microsoft zelf kan ik amper wat vinden, en uninstall kan volgens mij niet (of ik kan het gewoon niet vinden.) Search levert ook amper wat op :/

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Noedelsupke
ja hoor gisteravond was het weer raak..........

ik start Netmeeting op...............dat ging goed, maar daarna stuurt me iemand een link via MSN

ik klik die link aan en de computer reboot spontaan........ik weet 100% zeker dat dit met Netmeeting te maken heeft............ ik zal 2k wel ingesteld hebben dat ie automatisch reboot met errors ofzo, want bij XP liep gewoon netmeeting dan vast en verder niks

PIII 800@804 Mhz

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:28

Movinghead

ing.

Ik heb dit zelfde probleem. Als ik netmeeting opstart crasht Netmeeting gelijk en XP is niet vooruit te branden. En als ik in opties probeer te komen wordt het helemaal een ramp.

Ik heb dit probleem ook met Windows Messenger en MSN zo gauw ik een cam sessie start crasht helemaal.

Iemand al een oplossing voor het bugje

• Noedelsupke
sinds ik XP er weer op heb, meerdere malen weer netmeeting gebruikt en tot nu toe geen problemen??

het lijkt alleen vast te lopen als je het via MSN start ofzo? tot nu toe heb ik t steeds gewoon zelf gestart......

PIII 800@804 Mhz

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:26
Kan het ook niet een probleem zijn met de drivers van de cam + netmeeting ? :)
Pagina: 1