Toon posts:

[DSL]Plex Datalimiet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan eindelijk DSL bestellen, plex... 8mbit downstream :9 1mbit upstream voor 40 euro... en 20 euro

maaar

bij die van 20 euro zit een datalimiet van 500mb.. nou daar ga ik met isdn per maand al 5x overheen dus die valt af maar die andere heeft 3,5gb datalimiet.. die heb ik dus in 10 uur vol :(

maar hoe zit dat met gamen? kan iemand dat ff uitrekenen/opschrijven? voor medal of honor..

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:38

Crazy D

I think we should take a look.

Installeer DU meter, start de timer en ga een uurtje gamen, en kijk daarna hoeveel dataverkeer je had :) (natuurlijk wel ff die downloadjes stoppen dan :P)

Exact expert nodig?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 april 2002 00:22 schreef Crazy_D het volgende:
Installeer DU meter, start de timer en ga een uurtje gamen, en kijk daarna hoeveel dataverkeer je had :) (natuurlijk wel ff die downloadjes stoppen dan :P)
ik heb het niet (nog niet) ik neem het alleen als ik weet hoeveel mb dat kost een paar uur gamen... anders blijf ik bij friaco

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:38

Crazy D

I think we should take a look.

Ik bedoel ook nu met ISDN. Kijk hoeveel dataverkeer je nu genereert in 1 avondje, en dat x 30. En dan nog een stukje erboven op wegens adsl-misbruik ;) Maar geloof me, 3.5Gb is echt helemaal niks, zeker niet met 8mbit. Ik heb Cistron, en als ik een avondje iets te fanatiek ga klikken zit ik al over de 3.5Gb heen... Ik denk dat 10-15Gb per maand wel het minimum is waar je vanuit moet gaan.

Exact expert nodig?

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 20:55

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op maandag 08 april 2002 21:11 schreef Thund3rKn0L het volgende:
Kan eindelijk DSL bestellen, plex... 8mbit downstream :9 1mbit upstream voor 40 euro... en 20 euro

maaar

bij die van 20 euro zit een datalimiet van 500mb.. nou daar ga ik met isdn per maand al 5x overheen dus die valt af maar die andere heeft 3,5gb datalimiet.. die heb ik dus in 10 uur vol :(

maar hoe zit dat met gamen? kan iemand dat ff uitrekenen/opschrijven? voor medal of honor..
euhm...

Welke ISP zei jij? Plex?
D8 het dus echt niet in Kronenberg hé! :P
Dat gaat dus echt niet werken, Plex moet eens eerst ff in Tegelen (homebase voor hunnie) het netwerk in gebruik nemen, alvorens ze naar Kronenberg gaan uitrollen!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
Op maandag 08 april 2002 21:11 schreef Thund3rKn0L het volgende:
8mbit downstream :9 1mbit upstream
Niet om het 1 of ander, maar het is met ADSL niet mogelijk om een hogere snelheid te halen dan 512Kb UPload hoor :o

Die lui lopen gewoon een beetje te blaten.....

De upstream is met ADSL Theoretisch761kb. Echter, wederom door problemen met KPN etc, is het niet echt mogelijk om een hogere upload dan 512kb te garanderen....
Pagina: 1