Powered bij meergranenbrood.
Hehe, mijn T-Bird 800 draait wel es op 888 Mhz, is ook wel kewl getal !!
dat hebben de proc/mobo mietjes afgesproken: alles word afgerond op *66 behalve 666 daar hebben ze 667 van gemaakt
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Ja, ik heb een duron 600. Aangezien ik er een mobo zonder multiplier-dipswitches bij heb, ben ik dus op het FSB overclocken aangewezen voorlopig (maar ik ga het nog wel proberen met de multiplier).
Nu is het dus zo dat hij op 112 Mhz FSB er na een 20 minuten uit gaat, maar met 111 Mhz FSB draait ie dus altijd perfect stabiel.
666 Mhz is dus de snelheid die mijn grafische Phoenixbios aangeeft.
Nu is het dus zo dat hij op 112 Mhz FSB er na een 20 minuten uit gaat, maar met 111 Mhz FSB draait ie dus altijd perfect stabiel.
666 Mhz is dus de snelheid die mijn grafische Phoenixbios aangeeft.
Om ethische overwegingen hebben ze besloten om de 666 in 667 om te toveren. Anders zouden er een hoop Amerikaanse groeperingen 'boos worden' en Intel boycotten
<proAMD>
GO AMD
</proAMD>
Dat was dacht ik de reden. Was de FSB eigenlijk geen 66.6/100/133.3MHz?
<proAMD>
GO AMD
</proAMD>
Dat was dacht ik de reden. Was de FSB eigenlijk geen 66.6/100/133.3MHz?
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Hmmm idd. lullig, maar als dat gewoon een afspraak is kan je toch gewoon stellen dat een 667 een 666 in vermomming is 
En tsja, ik had ook wel locker 666 op school willen hebben, hangt zo'n mooi 666 bordje boven
En tsja, ik had ook wel locker 666 op school willen hebben, hangt zo'n mooi 666 bordje boven
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 september 2000 08:51 schreef XElDiablo het volgende:
En tsja, ik had ook wel locker 666 op school willen hebben, hangt zo'n mooi 666 bordje boven >:)[/quote]Is dit niet iets zoals kamer 13 in een hotel?
die bestaan toch ook niet..
Of Hoge gebouwen in Amerika: Nexst stop 13th floor:? die bestaan ook ja niet...
666 ik een gevoelig getal waar sommige mensen aanstoot aan nemen. Wat voor andere mensen DE reden is om hem leuk te vinden:(..
sneu..
666:6=111 dus welk mobo kan een fsb aan van 111 ipv. 112..>:)
En tsja, ik had ook wel locker 666 op school willen hebben, hangt zo'n mooi 666 bordje boven >:)[/quote]Is dit niet iets zoals kamer 13 in een hotel?
die bestaan toch ook niet..
Of Hoge gebouwen in Amerika: Nexst stop 13th floor:? die bestaan ook ja niet...
666 ik een gevoelig getal waar sommige mensen aanstoot aan nemen. Wat voor andere mensen DE reden is om hem leuk te vinden:(..
sneu..
666:6=111 dus welk mobo kan een fsb aan van 111 ipv. 112..>:)
Pagina: 1