Zou het erg veel verschil maken met de warmte afname als je je radiateur voorziet van een heel dun laagje verf ?? dit omdat de meeste sloop rad's niet echt mooi meer zijn enzo ..
Verwijderd
verf isoleerd als de pest behalve als je radiator lak neemt van hamerite dat geleid goed de rest isoleerd als de pest en is dus slecht
Verwijderd
Dat heb ik ook weleens gehoort, maar dat is opzich wel vaag.Op maandag 08 april 2002 20:57 schreef IconOS het volgende:
Volgens mij wordt dat positief beïnvloed als je m zwart spuit.
Er bestaat niet echt een mogelijkheid om het te testen, helaas.
Ik vraag het mij ook af... mijn BlackIce 2 is ook helemaal zwart gespoten, alleen er zitten een paar plekjes op... kan ik die met gewone spuitverf bijwerken?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Got it, redOp maandag 08 april 2002 21:01 schreef computerboer22 het volgende:
verf isoleerd als de pest behalve als je radiator lak neemt van hamerite dat geleid goed de rest isoleerd als de pest en is dus slecht
UT
Verwijderd
is natuurlijk niet zo'n goed idee heh
isoleerd inderdaat behoorlijk, weet niet hoe het zit met die thermo verven, zou het ff vragen bij je verf boer
Verwijderd
Volgens mij valt de isolatie van verf enorm mee, de Black Ice 2 radiators zijn immers ook gespoten. Wel is duidelijk te zien dat er op deze radiator echt een vlinterdun laagje verf zit.
Als je de radiator gaat spuiten kun je denk ik ook het beste de meest goedkope verf gebruiken. In deze verf zit over het algemeen minder echte verf, en meer oplosmiddel. Dus haal je minder laagdikte waardoor de verf minder goed issoleert.
Als je de radiator gaat spuiten kun je denk ik ook het beste de meest goedkope verf gebruiken. In deze verf zit over het algemeen minder echte verf, en meer oplosmiddel. Dus haal je minder laagdikte waardoor de verf minder goed issoleert.
Verwijderd
Zou metalic verf niet helpen? daar zit toch ijzerslijpsel in (toch?) dat zou moeten gelijden
Verwijderd
Ik denk niet dat het veel verschil maakt met Metalic lak, de alumiumdeeltjes in de verf zijn omringt door bindmiddel in de verf, de alu deeltjes worden dus in principe ook licht geisoleerd door verf.
Het allerbeste is niet spuiten denk ik, en wanneer je hem wel spuit moet je er gewoon een dunne laag op spuiten.
Het allerbeste is niet spuiten denk ik, en wanneer je hem wel spuit moet je er gewoon een dunne laag op spuiten.
Pagina: 1