Hardware is "zwanger"

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 471 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 15:57 schreef Shuriken het volgende:

[..]

Op de HEAO krijg je in elk geval communicatieve vaardigheden. Ik denk dat een hoop ICTers nog wel het e.a. kunnen opsteken van zo'n training.

En jah ik heb ook HEAO en jawel ik kan meer dan alleen managen :P
[mierenneukmodus]

e.a -> e.e.a. :Z
communicatieve vaardigheden zei je?

[/mierenneukmodus]

• Bert-Jan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2024
lol fuck die gast is dom :D

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Ik zou je baas deze topic maar niet laten lezen ;) Dan moet ie huilen denk ik :'( Wel een debiele baas btw. Kun je mee lachen met dat soort mensen, denken dat ze het beter weten maar TOCH hebben ze het Vout :9

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-01 19:54

uppie8374

Sousousou

HAhahaha k wou dat ik zo'n baas had....zou ik met plezier naartoe gaan. Goh vertel nog eens over je interressante theorie..........|:(....ahu...ja...ohja, maareh wie heeft hem dan bezwangert????

Maareh zoals eerder geoppert is kan je vast wel de kapotte hardware meenemen :P

Rebuilding knowledge database

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

tweelingen ?? klonen ?? of is dat digitaal gezien onetisch ?

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• Jules|IA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-02 20:04

Jules|IA

lid van MaMoeKIER

Op woensdag 10 april 2002 00:18 schreef Bierkameel het volgende:
Hmm hij heeft wel een beetje gelijk, geheugen kan langzaam verrot worden door ESD maar dan moet het wel een echte ESD zijn geweest :D

Hij heeft de tiet horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt is hier wel van toepassing :P
ESD? Dat is Electric Static Discharge, toch? Dat is dus als je je kostbaar spul gewoon een oplazer geeft omdat je statisch geladen bent en dus ontlaadt aan je apparatuur...
Electronica, hoewel geen bewegende onderdelen, kennen ook een vorm van slijtage, misschien bedoel je dat. Een processor heeft bijvoorbeeld ook een levensduur. Bij werking "dunnen" de kanalen waarin de electronen zich voortbewegen uit (geen grap). Dit heeft een bepaalde naam, maar ik studeer geen natuurkunde dus ik zou niet meer weten hoe dit heet.

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 09:36 schreef Jules het volgende:

[..]

ESD? Dat is Electric Static Discharge, toch? Dat is dus als je je kostbaar spul gewoon een oplazer geeft omdat je statisch geladen bent en dus ontlaadt aan je apparatuur...
Electronica, hoewel geen bewegende onderdelen, kennen ook een vorm van slijtage, misschien bedoel je dat. Een processor heeft bijvoorbeeld ook een levensduur. Bij werking "dunnen" de kanalen waarin de electronen zich voortbewegen uit (geen grap). Dit heeft een bepaalde naam, maar ik studeer geen natuurkunde dus ik zou niet meer weten hoe dit heet.
hmmmm dat zal dan wel heel erg lang duren, dan had die baas van hem zeker een ISA 100 kbit kaartje of zo. Ik heb nog een AMD thuis liggen (386 van 40 mhz op de turbo :D) en die doet het nog perfect :)

• Jules|IA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-02 20:04

Jules|IA

lid van MaMoeKIER

Op vrijdag 12 april 2002 10:00 schreef HerrTod het volgende:

[..]

hmmmm dat zal dan wel heel erg lang duren, dan had die baas van hem zeker een ISA 100 kbit kaartje of zo. Ik heb nog een AMD thuis liggen (386 van 40 mhz op de turbo :D) en die doet het nog perfect :)
Duurt ook heel erg lang... :)

Verwijderd

TonD, ga eerst mn post es lezen, en denk dan eens goed na over wat je gezegd hebt.

Timmer, samen Miste_X van de weg af duwen? :+

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:24
ik denk dak m'n pc even een tijdje op zolder zet samen met wat andere hardware en misschien kan ik dan over een paar dagen ontslag nemen omdat ik m'n eigen computerzaak begin

Gaat je pc vreemd?? JA oja hoe dan hij is toch verbonden aan een andere pc als je aan het surfen bent en zal wel getrouwd zijn als je kabel hebt en wat krijg je als de geluidskaart en je netwerkkaart elkaar niet aardig vinden en ruzie krijgen juist een hardware conflict in windows en wat als je wc ruzie krijgt met je proccessor vanwege je blokje dat daar op zit een pc onder water (wc lekt) windows 98 is dan ook niet lief voor je comp want meestal loopt ie vast tijdens het afsluiten (slecht afsluiten) je werkt bij een computerzaak en hebt een apart kamertje voor de zichzelf-klonende pc's je hoeft dan alleen via het netwerk een berichtje te sturen met een specificatie lijst die je moet hebben over 2dagen is ie klaar (zal wel heet zijn op zo'n kamertje)

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Verwijderd

Waarschijnlijk had ie ooit eens iets gehoord over elektronen migratie http://cs.wbc.edu/~rrs/definitions.htm#migration
en heeft ie daar dus totaal niks van begrepen.

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Termy

valt er nog wat te fragge?

hey laaf, waar komt die link vandaan zeg? dat klinkt namelijk als een grote hoop stierestront. elektronen zijn uiterst traag (paar mm per minuut oid) dus hoe kunnen ze "de bocht uitvliegen"?

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:30

Destruction

(ex-)Automonteur

Hmmz.. mijn laptops (486 dx4 75 & xt 10mhz) lagen tot net op elkaar..

Am i in trouble now mr. X's boss? :+

Ach als ik nu 1 snelle laptop krijg (p3 500 oid) vind ik het ook wel best :P

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Termy: elektronen bewegen met lichtsnelheid, alleen de effectieve verplaatsing is niet zo groot. Kwestie van flink in het rond stuiteren. Volgens mij is het inderdaad een baas die niet weet wat elektronenmigratie is.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 09:35

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

nu weten we dus allemaal hoe amd en intel nieuwe processors uitvindt --> gewoon fokken die handel komt vanzelf beter uit
:+

-Te huur

Pagina: 1 2 Laatste